Alla inlägg den 31 mars 2014

Av Måna - 31 mars 2014 08:13

Haft en ledsen Joel i sängen inatt;-(
Usch och fy...
Han var på bra humör,till frukosten var slut och han skulle ned på golvet.
Nej,han vill INTE stödja på benet:-(
Och nu då???kan man gr honom alvedon???eller är det bara å vänta ut???
Ringde vc,för att jag tänkte jag skulle rådfråga...telefon tid...efter nio kunde jag få en tid...:-@
BVC har jag inte mycket för...

Idag blir det tvätt för hela slanten dom gäller!
Blääää!!!!Tvättberg som nästan går till attack:-/ måstes verkligen göras...Lina ska ju till dagis imorgon och måste ju då ha kläder kanske...;-)

Tråkigt med vädret idag...man blev ju lite bortskämd i helgen!
Svärmor och svärfar glassar på Kanarieöarna...åkte igår...hum...;-D

Vi kämpar oss genom dagen.
Lina har tagit sovmorgon:-) DET kan hon behöva!!!
Ska sätta mig och räkna på staket nu...det är en fråga här i huset som vi är lite oense om...(?)
Staket är mer jobbigt än barnens (hundarnas) säkerhet....(!)
Men känner att nu får det banne mig vara nog!jag går inte genom detta en gång till!!!
Vi.bor.bredvid.en.70.väg Say no more!!!!!

Första maskinen tvätt är klar!denne ska dock bara in i tumlaren...ladda nästa-yeah!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards