Alla inlägg den 9 april 2014

Av Måna - 9 april 2014 08:09

I måndags var det,ÄNTLUGEN,dags-ULLAREEEED!!!
Egentligen kan man inte säga så mycket om det...alla vet vad det går ut på,alla som älskar shopping-är lyckliga över att spendera en dag där!
Dagens besvikelse:
-inga exemtäcken till Leotine och Lollo:-(
-ingen krubba till Leotine.
-camping avdelningen var riktigt urusel!!!
-hade inte mamma sett mig,hade jag fyndat ett 6-pack redbull;-D

Riktigt nöjd med dagen!Lina en tålmodig och glad tjej som fick sina saker igår när hon kom hem från dagis:-)
Blir nästan som regel mest saker till henne faktiskt...!

Katter...är fantastiskt självständiga djur!OCH skitiga...
I det rum i huset jag har alla mina kläder-ligger katterna högst upp på hyllorna och sover.
Men...ta-mig-fan så är det grus/smuts/lera/katthår på var klädesplagg inne i det rummet:-@
Nu orkar jag knappt ens engagera mig längre att vika mina kläder;-(
MÅSTE verkligen göra något åt detta-typ igår...
Kan dom inte hitta någon annan plats i huset å sova på???vet bara inte riktigt VAD för lösning jag ska komma på:-S

Igår fick jag besök:-)
Dryga två år(!)sedan sist....jaa-bättre sent än aldrig va?;-)
Det var trevligt!!!och som vanligt efteråt,får jag känslan av att JAG pratat för mycket...:-/
Blir kanske lätt så,när jag bara pratar med barnen och bloggen i princip...
Hur som var det jätte trevligt och kul:-)

Idag spö-regnar det!!!:-(
Känns så jävla depp...
Igår var jag tvungen,verkligen,att beställa ÄNNU en mössa till Lina(jaa...och mig),som om inte Ullared täckte lixom;-)
Behöver verkligen träna med Elsa!!!!-jävla sump väder...ingen vill träna i spöregn!Måtte det vara uppehåll på lördag!!!
Måtte det vara uppehåll måndag!

Nu väntar en färsk bajja blöja på mig,känner det på lukten lixom...

Woop woop!varför nöja sig med EN-när dom kostade halva priset?!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards