Alla inlägg den 14 april 2014

Av Måna - 14 april 2014 07:46

Solen skiner på Stickninge idag:-)
Det bidrar med lite energi.

Våndas inför kvällens start av Nickis hundkurs.
Men...om man inte tar tag i problemet-kommer det kvarstå!:-/
Jag har haft tillräckligt med hund-problem genom åren.
Det lättaste ÄR,att skippa och blunda för det,då slipper man träning...men inget blir ju bättre för det!
På något vis skulle det kännas bättre om hon var en stor schäfer...och inte en dvärg med korta ben:-D
Och när hon håller på så där...blir hon bara liten och ful;-) inte min lilla söta kicka!
Well...vi ska få bot på detta,jajjämäään-skam den som ger sig!!!
Jävlar vad motiverad jag låter...skulle Hellst vilja köra huvudet i sanden som en struts....japp!

Stallet någon gång under dagen,med både Lina & Joel...ja,det ska gå det med-bara jag får mockningen gjord...kan jag göra det andra ikväll när jag kommer hem!

Helgens gottigheter har gått bra trots allt,i den kämpande vikt-resan!puh...!
Nu måndag igen...och nytt kämpande!!!

15 juni,kennel-träff för Elsa i Finspång...har fundering,bara en vag sådan,att dra dit Hobbert över helgen och ta en mini semester över helgen!
Fast...tror inte Stefan skulle bli så överlycklig med den idéen...
Vi får se...det är en bit att åka,tar sin lilla tid oxå...!
Vi får se-herre guuuuud,vi är bara i april;-)

Nu har gofis numero två vaknat.
Elsa och Nicki är frukost sugna och Joel behöver byta sin blöja!
Tjao!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards