Alla inlägg den 15 april 2014

Av Måna - 15 april 2014 09:18

Dag numero två på påsklov!
Lina tittar på bo-ko;-) stört skön:-)

Jag trodde "skjut mig" känslan skulle vara stark när jag åkte hem från brukshundsklubben igår kväll(tre timmar senare!!!)men nej...
Även om Nicki ihärdigt skällde-blev vi BRA bemötta av DUKTIGA instruktörer:-)
Jag var riktigt glad när vi,jag och Nicki,susade hemåt:-)

Annars lugnt!
Joel tagit sovmorgon till nu(!)
Funderar på vad dagen erbjuder:-)
Kanske försöka mig på å skruva ihop tv hyllan;-) annars lär D väl inte bli gjort antar jag...

Det krävs två personer i ett förhållande.
Krävs att man möts på halva vägen var,ge och ta,ta och ge.
Att båda engagerar sig.
Samma med vänskap.Det krävs att man möts på halva vägen var,att inte bara den ena hör av sig.
Blir lätt känslan av att man tjatar och tränger sig på annars.

Med stormsteg mot påsken-som faktiskt är full bokad,bara fredagen som har lite luckor än så länge;-)
Grymt!

Nu ska jag och Joel dammsuga!!!;-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards