Alla inlägg den 29 april 2014

Av Måna - 29 april 2014 15:16

Fast det är kallt(om man jämför m igår)
Vinterjackan är på igen och Joel å Lina har mössor!

Idag fräser dom bort asfalten här på vägen...blir att åka på grus tills ny asfalt är lagd(senast v 33) KANSKE kan sänka hastigheten på vägen ett tag iaf;-)
Vakt på vägen...kul jobb...
Hade hoppats dom skulle fräsa bort utanför oss nu,så Joel får lite å titta på:-)

Joel och jag handla på Ica maxi på förmiddagen!
Skulle åkt å handlat skor,men tiden räckte inte till!!!
Så får se om vi tre åker imorgon istället...
OM humöret och tålamodet finns där imorgon bitti vill säga!

Idag kommer svärmor hem från USÖ!
Ambulansen hämtade henne natten till måndag!Men om jag förstod rätt,har inga prover visat ngt:-/ Får prata mera med henne när hon kommer hem!

Hunden ylar i trädet.
Joel ylar i vagnen.
Tror vi skiter i det här och går in...känns inte så jätte kul får jag erkänna!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards