Alla inlägg den 30 april 2014

Av Måna - 30 april 2014 14:47

5 par nya skor till Lina
2 par nya skor till mig
1 par sandaler till Joel

Tjoohoo!
Och skopunkten ute vid Ikea hade tydligen stängt...så blidde att kånka in båda barnen på m-berg!
IDAG gick det bra;-)

Lina

Lina

Lina

Lina

Joel

Lina

Mig

Mig

Av Måna - 30 april 2014 08:25

4 grader ute...brrr!!!!!
Väderomslag deluxe!
Spelar inte så stor roll,vi ska inte göra nått iaf...både på "gott och ont".
Tänkte iaf att vi skulle grilla mot kvällen.

Lina lovdag från dagis idag och imorgon...det var inget planerat.
Idag blir det sko inköp...
Hade dom nya tennisskorna igår när jag och Joel var och handlade...bidrog till att jag har skit ont i en tå:-/
Och jag hatar när jag inte har skor som går upp en bit på benet...
Och när man då vägrar convers...va sjutton sätter man på sig då på fötterna????:-O
Och i det kalla vädret dagen till ära...känns det mer lockande att åka och köpa vinter skor;-)

Lina slarvade bort jackan på dagis igår,så får svänga förbi och hämta/leta efter den på vägen!

Svärmor fick inte komma hem från USÖ igår...kanske idag då?!

Joel sover.
Lina kollar på Barbie...måttligt störande melodi...

Annars är det lugnt på Stickninge!!!
Stefan jobbar i vanlig ordning.
Öppen träning på bk torsdag kväll...funderingar på att åka dit...egentligen med båda hundarna...och nu kom jag på att jag skulle höra av mig till "Jeppe" och höra hur D går för dom med grindar till xc90!!!skulle vara sjukt skönt att få dit!

Kvälls promenad nere vid sjön igår kväll med hundarna och Lina!
Vi hittade en bortblåst barn pool?!en hink,massa skräp och en död fågel!Den döda fågeln var ju super duper spännande tyckte Lina!

Nope...dra fram dammsugaren,hoppa in i duschen och sen göra mig och Lina ordning,så vi kan åka när Joel mannen vaknar!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards