Alla inlägg den 6 maj 2014

Av Måna - 6 maj 2014 20:16

...vill inte åka till Thailand lixom.(Förutom Stefan)

Hittade en så underbar strandbild på googel av en slump...och kände ju så där:vem fan vill inte vara DÄR?

Iaf nu...det är rått/kallt/blött/tråkigt ute...


Å så har vi ju Jess,som ligger och slöar sig i solen på Ibiza!!!Fy diiiiig Jess!!!!Just nu är jag måttligt till grön av avund.Men är väl en viss tjusning med detta å!Kan inte komma på den bara...

     

Av Måna - 6 maj 2014 15:32

Landar en stund i soffan!
Å jag måste åter IGEN säga:Jag älskar min soffa!!!Bästa köp på läääänge:-)

Av Måna - 6 maj 2014 14:51

För att jag är så bra på det!
Ett motionspass på m-berg,som jag upplevde som KUL!
Jivlar vad det gick undan mellan affärerna:-)
Nästan svettig!!

Hittade ett par nya svarta "mjukis"byxor på Cubus...dom jag har,är noppriga m ett hål på insidan av låret:-/ haft dom några år!
Fanns typ beiga...inga svarta:-(
Köpte 4 nya linnen m brottar rygg(jag ÄLSKAR dessa linnen och har X-antal nu)denna gå i en mindre storlek!!!:-)
När vi sprang ut,fick jag minsann se ETT PAR SVARTA hänga längst där bak i rätt storlek!!woohoo!!!!

Nya leggings till Lina,två par-lite tjockare!dom andra kostar inte mycket heller,men hjälp vad tunna dom är!släpper hon en fis i dom så går det ju nästan hål i baken;-)
Två klänningar råkade få följa med oxå;-)

En ny plånbok!
En ny kräm till mina ben som jag ska prova mot spindel-tjosi-fräsan!
En utrednings borste till Lina och ett multi-super-duper-dyrt balsam spray!

Och en iPad...en till...senaste modellen...till MIG!
Hahaha!!!hoppsan(!)

Nu utfodrat barn.
Försöker röja lite i köket.
Ska ta mig upp till övervåningen och ta tag i lite kaos där uppe...suck!
Ja ja...bara köra på-med dom nya,helt underbara,byxorna!!!!

(Har förresten massa barnkläder till salu,10-30:-/plagget!!!)

Tjoohoo!

Av Måna - 6 maj 2014 08:16

Trött idag!
Sista gången jag tittade på klockan var hon 01:30...
Då sov vi inte.Vi pratade.
När klockan ringde 06:05 hade jag god lust att ignorera den jäveln...
Men det är tisdag och Dagis dag!

Igår for vi på drop in fika på dagis.
Lina tyckte väl inte alls detta var någon "hit".
Joel "sov över"tiden och det vart stress ned till dagis i IL-fart!
Vägarbete på vägen första gången.
Ungefär en timma på dagis,sen IL-fart hem.
Vägarbete på vägen andra gången.
Kasta av Joel,hämta papper,byta kläder och slänga in Nicki i bilen.
IL-fart mot veterinären!
Vägarbete på vägen tredje gången.
Vi blev sena till vet. men vet. var ännu senare(!)Nicki fick sin spruta och en liten hälsokontroll.
"Borsta hennes tänder bättre"
IL-fart mot granngården och köpa ett nytt halsband till Nicki,springa in på macken för tuggummi!
IL-fart hemåt.
Vägarbete på vägen fjärde gången.
Kasta av Lina hemma,smita åt mig dom grejor som skulle m till hundkursen.
IL-fart mot bk!
SATANS JÄVLA VÄGARBETE FEMTE GÅNGEN!!!

Hundkurs med Nicki.
Jomen så att,det gick väl bra...hon bet 2/3 instruktörer...
Fan!
Blockering i hjärna på henne...hon blir gaaaalen...och när du försöker häva blockeringen,biter hon...!
DOM tror på Nicki,JAG ville hänga hunden!!!!:-@
Visst...hon blir bättre och bättre...men jag undrar jag om hon kommer kunna vara på planen/ute i det sociala och kunna skita i andra hundar?!

Elsa spydde igår...
Fick inte behålla sin mat.
Och spytt igår kväll när jag kom hem:-(
Den dl jag gav henne till kvällsmat åt hon inte upp(!!!)
Idag verkar hon dock bättre*peppar peppar*
Hoppas hon får behålla maten.

Lina till dagis.
Joel pysslar runt i köket.
Jag funderar på en tur till m-berg.
Frisören tipsade om en slags hårborste till Lina.och hittade en kräm på hälsokost jag vill prova!
Somnar väl om vi stannar hemma...
Kanske ta ett ryck då.
Kommer inte långt i pyjamasbyxor och linne...

Well well...vad är en bal på slottet lixom?!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards