Alla inlägg den 11 maj 2014

Av Måna - 11 maj 2014 09:43

Men hallå,hallå!!!
Lördags morgonen startade med att Joel spydde i våran säng strax efter 05...medans jag rev ur sängkläder fick Stefan sanera köket efter nattens rått-slakt...passade Joel på att leverera....en genom bajsad,lös,blöja...
Tänder,satans tänder!!!
Vi kom iaf iväg på systers ko-släpp igår förmiddag.
När vi anlände hem,hade Joel 38,9 i feber:-(

Vi kikade på Eurovision igår.
Jag tänker INTE kommentera detta,NEJ!
Men fy faaan säger jag ändå:-/
Min mage kraschade...vid 23,lagom när vi skulle lägga oss:-/
Sen har jag tillbringat 90% av natten på toaletten.
Idag är jag sleten pga av brist på sömn,men även insett att det kanske inte bara var Joels tänder som spökade.
Stefan fiser illa...så jag tror vi har fått i oss ngt "skit".och vid tillbaka blick på mat-tordes det vara något från tacosen i fredags....förmodligen någon av grönsakerna,förmodligen paprikan?!?
Så hoppas att det ger med sig!Har nog aldrig varit SÅ HÄR illa med min mage(bortsett vid magsjuka då)

Söndag idag!
Stefan föreslog pizza idag.
Lina vill ha grillat.
Jag vill inte ha någon mat alls.
Joel vill inte äta.
Yeah...jag VET att Lina inte äter snabbmat som pizza och hamburgare.
Men grillat!?
Jag har fan tröttnat på det,INNAN den riktiga grill-säsongen börjat...har varit grillat varje helg nu:-/
Men,men...huvudsaken är väl att Lina blir nöjd?!Stefan spelade det inte så stor roll sa han...

Imorgon måndag...igen(!)
Idag kommer en gubbe (förmodligen)och köper sågverket!kanoners kanon!!!!då kan vi(jag) börja rensa där inne,så hästarna får ett kryp in med tak över huvudet:-)
Tror dom tycker livet är rätt piss...och kommer tycks det hela sommaren!Formosa kraken kommer inte ut på ngt bete i år;-( har just inget val än att låta henne stå kvar med Leotine och Lollo....!
Kan tänkas att jag några få dagar under sommaren låter Leotine och Formosa få tugga gräs i gångerna mellan svinhusen och att Lollo då får står inne.
Men nu på morgonen har jag iaf öppnat till andra delen av hagen...mest bara ogräs...och tycker att Lollo skall klara det.
Kommer gå åt en helvetes massa ensilage/Hö under sommaren iaf:-/
Alltid,alltid är det NÅGOT!!!

Nu dra fram dammsugaren.
Sen tror jag att jag lägger mig i soffan en stund medans Joel sover...behöver lite upp-laddning känner jag!magen är så tom,som den bara kan bli...:-(

Solen skiner ju inte idag heller,men vad gör det om hundra år!?
Alla minns väl Svenne Rubins låt...som är så klockren som d kan bli!!!vad heter den nu...."folköl och dunkadunka"!
Aldrig har väl en låt stämt så bra på det svenska samhället...å när är låten gjord?har ju knappast blivit bättre sedan dess...

Hastalavista!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards