Alla inlägg den 3 juli 2014

Av Måna - 3 juli 2014 08:33

Jag var uppe,kissade och kröp ned i sängen igen.
Kändes bäst så idag.
Även om klockan var 06:38...
Meeen det varade inte länge förns mannen vaknade...insåg vad klockan var och börja putta,skuffa och mota ur mig ur sängen.

Det är High life här i köket just nu.
Det är mer än mitt morgon-humör klarar av.
Två barn som springer runt och VRÅLAR.Det ena barnet klämmer konstant på en nöffande gris...det andre barnet har gummistövlar(?)på sig...
Nicki springer efter för glatta livet...
Jisses vad dom kommer få igen för detta,senare i livet-jag lovar!
Hämnden är ljuv...;-)

Bäddade Joel och Linas sängar i Hobbert igår.
En till sak att stryka från Listan:-)
Blidde ju naturligtvis inte av att jag gjorde rent akvariumet igår heller...
Idag kanske?!
Får besök på eftermiddagen:-)
Kan jag skita i att stressa upp mig över att titta på den förbannade listan!!!
Det mesta skall ju ske på just Lördag!även då jag ska skjutsa Nicki till syster...och det tar tid:-/

Nya tv-bänken på plats.och HÖR och HÄPNA:Stefan erkände HÖGT att det blev skit bra!!!:-O
Tror jag smäller av!!!
Så mitt i kaos av kläder,tvätt,packning och listor började jag möblera om nere igår;-) hahaha!!!

Nu dags att byta blöja på en motsträvig 1 1/2 åring.
Plocka undan resterna av det som för en timma sedan var frukost.
Dammsuga,plocka ir och i diskmaskinen.ta ur lakana ur torktumlaren,ladda en tvättmaskin med handdukar!
Lina är på DET humöret...just nu sitter hon och kastar leksaker i hela köket.
Mamman...sitter på sin stol....

Ninisarna trivs fortfarande som fisken i vattnet ute:-)

Monkey Bitz

Fronda

Bakerman

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards