Alla inlägg den 4 juli 2014

Av Måna - 4 juli 2014 23:12

Vilken dag!
Jag har upplevt dagen som sjukt jobbig.

Joel vaknade igår kväll...efter att ha övat på sin jojk i nästan en timma,tröttnade han gick över till helt andra toner!:-/
Han somnade dock relativt fort sen mellan oss...MEN,som alltid när han sover hos oss,vaknar han uber tidigt!Fast idag var klockan ändå hela 05:30!!!
Stefan gick upp med honom,när jag fått på mig en av mina mupp-tröjor,kissat och kommit in i köket kunde jag omedelbar bums avgöra att Joel skulle läggas igen.
Han somna,han vaknade strax före tio...!
Hann ju med att duscha Nicki,Elsa och Lina-inte samtidigt då;-)

Hade bestämt att åka å handla.
Efter ett mindre psyk-bryt bestämde jag för att SKITA i det,ja...skita i semestern över lag typ!
Men efter ett å ett annat andetag bestämde jag mig för att vi iaf skulle åka!
Fredag på Ica maxi ensam med båda barnen,är själv plågning av högsta grad!!!idag var Joel den tysta,skötsamma och samarbetsvilliga barnet.
Kan hända att han lyssnade på sin mamma,som i hallen hemma innan vi åkte,predika högt och tydligt:Den som INTE lyssnar på affären,eller bråkar å tjatar,kommer jag lämna kvar i stan och åka hem utan!
Joel ville med hem;-) Den andra ska vi inte tala om...men kunde ju inte lämna henne DÄR!!!;-D
Känslan när man sätter sig i bilen efter ett sådant pass är obeskrivlig!!!
Vi hämtade nätet till Joels säng i Hobbert!
Vi åkte till Elgiganten.BIG misstake!!!!
Psyk-bryt två!
Ska det vara så jävla svårt att få hjälp på den där affären???jag fattar inte...dom har fan noll servis mind!!!jag.blev.arg.
Så vi åkte hem.

Lena stod för lunchen idag;-)
Jaa...är även typ D enda jag fått i mig idag:-/ En sån där nyttig och bra dag med andra ord(KAN vara därför jag sitter på hemliga huset NU,när alla andra sover)

Packat Hobbert!
Alla kläder är klart.
Maten som ska med.
Så nu är det bara lite saker till Elsa och hygien artiklarna kvar.
Dammsuga,tvätta Hobbert.
Dammsuga,tvätta bilen.
Köra över Nicki till syster.(packa åt Nicki)
Packa förtält i bilen,i med pinnarna och trappen i Hobbert.
SEN...tror jag det är klart för avresa söndag morgon!

Pratat med hus/djur vakten idag.Om vad som ska göras.Ändrat lite på rutinerna för att det ska gå lite lättare!

Å tro inte på fan att JAG gjorde rent akvariumet igår!
Å jag är så jävla bra,duktig,!!!könner mig sååå mallig!!!
Fattar inte varför?!tig mig knappt en timma.
Fiskarna hamnade i chock....
Dom rör sig knappt i det fina klara vattnet?!vafan???
Har faktiskt bestämt att dom ska få några kompisar efter semestern;-)
Dom är ju bara två guldfiskar och en mal...

Well...på söndag morgon bär det av!
Min beställda sprit som skulle anlända till systemet Färgestaden först på onsdag,kom fram igår...nu hade jag två veckor på mig att hämta ut;-)
Och nätet,som sagt)hann ju komma det med(igår)

Trött som en gris.
Och hör sitter jag på toa huset:-@ typiskt...så jävla typiskt!!!

Lite mörk bild faktiskt!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards