Alla inlägg den 8 augusti 2014

Av Måna - 8 augusti 2014 10:03

Att dammsuga nu på morgonen var tydligen att ta i...
Svetten DRYPER över hela mig:-/
Fan,det blir varmt idag.
MEEN....är det varm,är det regnfritt,tröskar Jens,Stefan kör vagnar,det flyter på,det blir klart!!!

Är trött,trött som en gnu.På morgonen är jag den där rostiga tröskande som väser och oljud.
Håret står åt alla håll...jag är inte människa förns vid lunch...
Men kan inte somna på kvällen(!!!)det går inte...
Jag vänder å vrider mig,jag går på toa,jag vänder å vrider mig och jag inser att jag inte kommer somna!!!
Igår tig jag fram bok tre i triologin...har väntat med den!
Men blev snarare piggare..."bara" ett kapitel till...bara ett till.
Klockan blev 00:00...och jag klarvaken bredvid en Stefan som drog tunga stockar.
Imorse-detta trösk lik!
Vafan?!?har väl aldrig haft problem med att somna förut!!

I helgen kommer en tjej från Gotland och tittar på transporten.
En till står på tur att komma om inte denna tjej är intresserad!
Önska mig lycka till!!!
Känns samtidigt lite sorgligt.Det är ju min hästtransport:-) den jag fick i julklapp av Stefan -08!hahaha!
Nåja,detta blir bra!

Det är fredag,jag har lagt Joel.
ÄN har vi klarat oss från bråk!!!!hoppas D håller i sig nu.
Jag sitter som en hösäck i soffan och undrar vad vi ska ta och hitta på idag?!
Kaffe m grannen,känns som lite uttjatat just nu;-)
Men ska ta å hoppa in i duschen först och främst...så jag är på rätt väg å bli människa;-D

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards