Alla inlägg den 9 augusti 2014

Av Måna - 9 augusti 2014 09:28

Joel vaknade inatt,galen!
Klockan var 03.
Jag vaknade,tog några sekunder innan jag insåg vad D var för oljud...;-)
Kikade över på en snarkande Stefan.
Rullade ur sängen.
Tog en flaska i köket och drog upp vredet på vatten kranen.
Inget.
Vafan?!?
Nope...inget vatten!inte ens en enda liten droppe kom ur kranen.Tomt,torrt
Provade igen,å igen,å igen...nej...inget vatten.
Fyllde mjölk i flaskan och tig mig upp i ett typ krypande tillstånd till Joel.
Han fick sin flaska,lugnade sig och somna om.
På toaletten provade jag vatten kranen-nej,inget vatten...
Men va i helvete?!?
Gick ut och skulle prova om det kom vatten ur trädgårdsslangen.
Insåg då idiotin,att klockan var strax efter 03,att ingen jävel iaf kan göra något åt detta,å det faktum att jag var ute?!?
Seriöst?!?
Jag gick å la mig igen...full i tankar om HUR jag skulle kunna duscha idag...;-D

Lina kom ned till oss vid tolv.Jätte ledsen och hade tydligen bitit sig i läppen:-/
Hon studsa över mig och gosa ned sig mellan oss.
Sen när hon somnat började grävlingen i henne vakna.
En fot där,en arm här,en vild,varm grävling som pötar runt.Täcket far åt alla håll,kuddar som flyttas...
Det är gosigt i början,tills grävlingen vaknar(!)
Hon sover ju som en stock...hennes föräldrar inte lika bra!

Trött,sleten,ser ut som ett troll från Sherwoodskogen!!!
Bara löv,pinnar å smuts i håret som fattas!!!
Men vi tar oss genom ännu en dag i augusti!!senare på eftermiddagen/ikväll kommer tjejen som ska titta på transporten.
Vi pratade igår på telefon,och hon frågade om ALLT!Å då menar jag allt...!
Trodde inte att det fanns så många frågor att ställa om en Hästtransport?!
Har inget negativt att säga om transporten...å ingen lär hitta en mer välvårdad -04 i hela Sverige!!!
Så om hon köper den?!
Då står jag helt utan släp imorgon...inte för att jag behöver ett släp just imorgon...!
Kanske kan pruta ned det nya släpet och hämta det som det står?!;-)
Det vore ju något!!!hahaha!
Säljaren är nog inte heeelt omöjlig;-)
Nåja...än har jag kvar mitt!

Hur tar vi oss genom dagen?!
Ja.
Den dagliga frågan!
Å vafan blir det för mat?!?
Lördags korv...blir det inte tal om!!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards