Alla inlägg den 11 augusti 2014

...

Av Måna - 11 augusti 2014 18:27

Hemma,efter en hel dag i Gräve hos familjen Sandberg.
Tjejerna lekte så himla bra idag:-)
Å vi mammor,var nog muntras i världen....;-D

Nu hemma.
Skulle ned till stallet och se över grejer till loppisen.
Men nej,nej...Lina skulle absolut med ned.även om jag sa att det inte skulle bli roligt,att jag skulle plocka med grejer.
Fick sluta och gå upp med henne,efter 5 minuter.
Som vanligt....som alltid.
Å humöret dalade,nej det rasade.
Jag.blir.så.ledsen
Får väl ta det där någon annan gång...

Sålde Hästtransporten igår.
Dom kommer och hämtar den på fredag.
Så...jag avvaktar med att säga att den är till 100% såld;-)
Bäst så.

Imorgon tisdag.
Vi måste banne mig ta ett ryck med huset imorgon...
Jag eldar upp allt skit jag inte ska ha kvar-kläder,leksaker,kuddar,filtar,väskor,skor....
Jag är trött på att ha hela jävla huset fullt i skit nu.
Grejor,saker överallt-högt och lågt!!!och väntar på vad?!

Nu ska jag rycka upp mig.
Inte vara sur för att jag inte fick göra det jag skulle idag heller...
Inte vara bitter...
Biter ihop ett tag till.

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards