Alla inlägg den 14 augusti 2014

Av Måna - 14 augusti 2014 10:05

Och att ta djupa andetag.
Är en ren och skär konst.

Jag skulle velat sovit längre imorse...men Nicki började pipa så förbaskat i sin bur!
Släppte ut henne-hon sprang gnyende rakt genom huset och ut genom kattluckan.
Japp...man får diarre och man roffar åt sig både sin egna och Elsas kvällsmat!
Tji fick du Nicklan!!!
Fast det är ju inte hon medveten om....

Stök morgon.
Rörigt och tjafsigt.
Jagar bananflugor med dammsugaren...min super fälla funkade inte så bra...var en ingrediens jag saknade-tydligen DEN som var viktigast.
Dammsugaren tog bort en del iaf.
Pantburkarna utanför dörren!!!

Är alldeles matt!
Å klockan är bara tio än så länge....
Har fixat papper till grannen.har suttit med kvitton och IDAG ska jag ringa försäkringsbolaget!!!
Det ska jag göra så fort jag stänger ned här:-)

Vädret ser ostabilt ut...får se vart det bär hän!
Kanske åker ut i skogen och bara är en stund med Joel och Lina!
Att glo på träd,kottar,barr,myror-kanske är intressantare än köket just nu!

Semester kilona är borta!
Vi går mot vintern-och nu avsparkar vi ännu en tuff period!Att det alltid ska gå så lätt åt ena hållet-men inte åt det andra;-)

Imorgon kommer dom och hämtar Hästtransporten!
Den är betald och klar.
Ska plocka ur mina transport grimskaft bara.
Sen rullar den till Värmland!
Be Stefan lyfta fram vinterdäcken,och så ska vi lasta en halm bal.
Nya transporten är inte riktigt klar ännu...

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards