Alla inlägg den 7 september 2014

Av Måna - 7 september 2014 14:50

Bidrog med:
-inhandlat marknads nougat.
-inhandlat korv till kidsen,hamburgare till Stefan.
-inhandlat sockervadd och popcorn.
-fikat.

Nu ger min mage upp för idag:-/
Joel sover i bilen och jag sitter i en stol bredvid i solen och väntar på att han ska vakna.
Lina leker med Liam.
Och för en pytte stund känns det rätt skönt!:-)

Av Måna - 7 september 2014 09:11

Så har vi kommit till ännu en söndag...
En söndag som typ vilken söndag som hellst!
Egentligen borde jag inte skriva något alls...för har svårt att dölja min negativitet...till typ allt just nu!!!
Skulle nog hellst av alla,låsa in mig ensam i ett svart rum just nu:-/
Så känns det ungefär.

Men hur som...life goes on,you know!
Och vi tar oss genom detta oxå...ja,det gör vi!

Julklapps tips till mina barn är hörselapparater!!!
Gärna med extra förstärkning;-)
Ty det har slagit total lock i öronen på dom...
Själv önskar jag mig öronproppar...gärna lila-för tycker det är en fin färg:-D

Jag MÅSTE dammsuga...
Känner ju inte för det heller kan jag lova!!!!men...på något mystiskt sätt...ligger det en tunn hinna sand över hela hallgolvet...
Hundhår i trappan...
Mmmm....det är oundvikligt och jag bara MÅSTE!

Det är Tångeråsa dagen idag...yes...asså...med handen på hjärtat,vad är det å gå på lixom?!
Lite skrot här å där i olika vrår...någon traktor som brummar,Lina TJATAR om en svindyr helium ballong:-/
Nej...ligger inte på tio i topp listan på höjd punkter att göra just nu!
Men...jag ska ändå bege mig dit-för ATT konstatera detta!;-)
Hejja på någon gubbe från skogen,som kallas "granne" men jag har ingen aning om vem det är,aldrig sett denne...denna har förmodligen aldrig sett mig heller...eftersom denne frågar vems barnen är?!
ÄR DET STEFANS BARN?!
Ja...han herre guuuud...han är Karl,han har en fru,och han kan avla barn?!
Konstigt va???men så är det faktiskt...!

Även om fiskar i ett akvarium tillhör kategorin "prydnads saker" för mig...finner jag det rätt trevligt att titta på alla fiskarna just nu-när dom blev så många:-)
Kommunal arbetaren har fått en arbetskollega...som jävlar anamma vet hur man arbetar!
När vi var på Grizzly och köpte dessa...låg det en död fisk i ett av akvariumen som dom andra fiskarna åt på(!)
Jag sa till om detta,att "ni kanske inte vet om"...
-vi går ju inte och glor på fiskarna hela dagarna!
DUBBELMORAL!!!
När jag införskaffade akvariumet-fick jag förhållnings regler utan dess like!insåg att det var lättare att skaffa hundvalp än en firre från djuraffären!
Det var viktigt att!
Jag måste!
Jag bör!
Fiskarna vill!
Bla bla bla....men att en död firre flyter runt inför kunderna...var inte så mycket att notera.yeah

Nu drar vi fram dammsugaren...biter ihop och bara GÖR det!!!
Giv.mig.styrka

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards