Alla inlägg den 8 september 2014

Av Måna - 8 september 2014 09:27

Det är måndag.
En sån här typiskt måndag...eller egentligen inte...
Vaknar upp till en annorlunda morgon.
Lina har sovit i sängen inatt...blev sittande med två ledsna barn i soffan igår kväll:-/
Lyckades få Lina att somna om,fast då i våran säng.
Stefan jobbade ändå,sent!
Vaknade av att hon satt och pratade med Elsa som tydligen bäddat ned sig i sängen?!
Stefan kom in och dom gick ut och gjorde frukost.
Och där låg jag...och fick vakna till helt i min egna takt?!
What?
Kändes nästan som på hotell!!!;-P

Det regnar ute....
Stefan är fortfarande inne...känns skit konstigt!
Jätte märkligt faktiskt!
Ån har inga barn börjat slåss eller gnälla!(?)

Sovit dåligt inatt!
Somnade,men var tvungen att gå på toa vid 00...sen kunde jag inte somna om:-(
Lina sov oroligt och Nala hade kommit och lagt dig på min mage...det blev fruktansvärt varmt!

Men...vi tar på sikte mot en bra dag!
Trots ihärdig och envis förkylning:-/

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards