Alla inlägg den 10 september 2014

Av Måna - 10 september 2014 07:59

Vi startar väl även denna dag med att försova oss...
Bäddat "sjukmadrassen" till Lina i sovrummet-då hon även igår kväll vaknade i ren och skär panik över hostan:-(
Idag blev det hemma från dagis...
Dock far hon runt som en virvelvind här hemma just nu...
Tror tröttheten tog över sjukdomen när jag frågade henne om hon skulle åka eller inte imorse...!
Eller om det var mammans trötthet som tog över hand?!

Igår kväll,precis så där 10 minuter innan läggning,drog Stefan igång den radiostyrda bilen...eller fyrhjulingen rättare sagt!
Typiskt pappor...;-)
Den har lixom stått och skräpat i två år...men funkar ändå:-)
Tur för den...den var jävligt dyr vill jag minnas-eller JAG tyckte den var dyr!
Lina testar sin kunskaper just nu...med att köra på allt och alla!
Flyger hundar till höger å vänster här inne i köket just nu:-/ å en lillebror som springer för sitt liv...
Sa jag att hon var hemma från dagis idag?!

Imorgon är det dags...för "en jävla resa"...
Jag försöker hålla nerverna i skick och tänka lungt.
Men det känns faktiskt lite kaotiskt.
Och tror mest att det är för att jag är själv...!
Stefan gick ju nästan upp i dom höga tonerna igår i soffan.
Varför?
Joo...
1-han har inte frågat VART jag ska.
2-han har inte hunnit byta däck...(sa bara till om detta i lördags):-P
3-annat har som vanligt dykt upp.
Detta lugnar INTE mina nerver.Jag försöker hålla mig till "stone face"...
Det här GÅR BRA!!!
Och jag hoppas så...

På fredag ska bilen besiktas...fuck...det kommer INTE gå bra...:-/
Ho ho ho...

Men...solen skiner!!!det är dyngsurt i gräs och mark!
Jag vill egentligen inte ta in hästarna över nätterna redan...men känns inte långt ifrån!
Grejade lite i stallet igår kväll...lite städning och undan plock av saker.
Nu står jag här med 4 Ikea påsar med häst saker jag inte blir av med!!!!vafan?!
Iof...kan jag nog kasta lite saker...men...sånt jag inte vill kasta då?!har inte hur mycket plats som Hellst jue...
Och mera saker blir det ju:-/
Även lite andra planer med Lollo och Leotine...
Kommer behöva ta bort Lollo:-( jag vet inte NÄR...kan vara låååångt in i framtiden...men hon HAR samma som Emil...:-/ det är bara att inse fakta!
Lina ska ju till å börja rida nu...så än är det ingen fara på taket!Lollo klarar av det...men...vi spånar på att KS ska rida in Leotine...
Ja...vi får se hur det blir...
Vi ska börja med att ta oss genom morgondagen först!

Och vi ska sparka igång denna onsdag!:-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards