Alla inlägg den 12 september 2014

Av Måna - 12 september 2014 08:04

Egentligen,egentligen alltså,hade jag nog gjort bäst i å stannat i sängen idag.
Jag är sjuk!ja...jag mår faktiskt riktigt riktigt dåligt:-(
Men plikten kallar...Joel vaknar,Lina hostar och Stefan ska jobba!
Halsen...vi pratar inte om det som kommer upp/ut ur den(!)
Huvudet dunkar som om dom bröt berg där inne.
Tok svettas.
Ofokuserad.
Mår illa.
Och känner mig rätt klen och ynklig-SKROT!
Men måste...å jag måste besikta bilen idag!
Kan lika gärna lämna nycklarna och dunka huvudet i väggen under tiden arbets listan iordning ställs!!!

Igår for vi på "en jävla resa"-mot Mönsterås,som slutade på dryga 65 mil!!!
Dagen till ära-hade jag med mig ett underbart barn,som skötte sig heeela dagen!!!Sånt belönas-massor!;-)
Ända incidenten var panik kissenödig mitt i Y-ringen i Linköping!
Fanns lixom INGA möjligheter att stanna,förutom på en "offentlig" busshållplats...m det menar jag-en busshållplats mitt i "city",tur hon är barn...!
Nästan exakt 5 timmar tog det ned...innan vi var på plats att titta på Thiffany!
En vit häst.
Provred denna häst(ja,som faktiskt är min nu)
Galet...men det kändes bra..samtidigt lite konstigt...och jag lovar,jag hade tremiljoner tankar i huvudet innan jag bestämde mig.
Så jag hoppas verkligen att detta kommer bli bra nu!!!
Det tog även 5 timmar hem,med stopp i Västervik för inhandling av föda!Lina ville ha smörgås...ägg smörgås!
Hon insåg efter en bit i bilen,att det var kaviar på denna!
Hon fick min halva ost/skink baguette...dissekerade denna,tog bort ost/skinka/sallad...tog två tuggor av brödet,som var D enda som var kvar!
Sen fick Elsa resten.
Jag förstår henne-baguetter smakade spolarvätska(!) och jag slängde även min halva till Elsa!:-/
Körde fel...eller egentligen kanske inte,i Linköping!
Jag följde var enda skylt!tillslut var jag ute på E4 mot Helsingborg!!!vafan?!
Insåg att jag var tvungen å tanka bilen och svängde av-insåg även då...att jag någonstans mellan Västervik och Linköping "tappat" handbromsen(!)vafaaaan!!!!!!
Vi var tydligen iaf på rätt väg trots allt,och vi kom hem till ca 20...12 1/2 timma vart dagen borta!

Bilen ska besiktas idag!helv....
Å HUR faaan ska jag orka det?!
Två galna ungar inne på bil besiktningen....nää....å när jag mår så här;-(

Det blir fredags-godis handling och snabb mat med från stan idag!
Hoppas di här två kan vara snälla mot sin mor idag...
Ladda batterierna för att ORKA hundkursen imorgon;-(
Hur fan ska det gå?!
Hur fan ska jag orka det?!skjutsa kidsen till pyttan,flänga iväg till Hällabrottet...nja...jag MÅSTE nog ta mig en funderare på detta!

Nu ska vi försöka ta tag i dagen...wish me luck...:-/

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards