Alla inlägg den 18 september 2014

Av Måna - 18 september 2014 09:54

Ni har väl inte missat,att allting bara går emot mig...
Spelar ingen som Hellst roll VAD jag tänker mig att göra-NÅGOT måste sätta sig på sniskan eller streta mot!
Å ja...stundvis blir jag gaaaaalen!!!

Idag.
Skulle fina Ems med barn komma över.Nu var det ett tag sedan vi sågs...pga bajs förkylningen,som fortfarande håller i oss i ett stadigt grepp!!!
En barn å lek eftermiddag:-)
Jag och Joel skulle åka och handla mat...eftersom det är TOMT i alla skåp å vrår,kylskåpet har lixom gått på semester!och imorse...tog mjölken även slut.yessss.....
Så vi skulle åka och handla nu på förmiddagen,hämta Lina och få besök:-)

Imorse....gick jag som vanligt ut med hundarna.Elsa var lite stel i bakpartiet...men inte mer än så!
Hon ranta in och la sig i grovköket så fort vi kom in igen.
Och inte förns jag skulle gå upp och hämta Joel-insåg jag att hon är "förlamad" i bakdelen!!! :-O
Hon har ingen styrsel i baken...får inte med sig den...men upp för trappan skulle hon!
Drar sig upp för trappan på frambenen!
I nästa stund,kan hon stödja på en bakbenet...i nästa stund kan hon stödja på det andra bakbenet,i tredje stund finns ingen bakdel igen....
Vafan?!?!!!!!!

Vi byter ut dags planeringen.
Har jagat barnvakt...och har turen att faster kunde ta hand om Joel och Lina!
Jag skiter i att åka och handla-då det är bättre att Joel då får sin förmiddags sömn.
Jag avbokar eftermiddagens besök-då jag ska infinna mig på Kumla djursjukhus 14:30.
Hon förberedde mig på att detta skulle ta tid...då det kommer bli röntgen och annat.

Så...som vanligt får vi ändra det vi tänkt oss.
Vilket kanske inte spelar någon roll egentligen...då jag är fruktansvärt orolig för Elsa!!! <3
Å till var pris måste få veta vad som är fel på henne!!!
Det var inget igår...förutom att hon fick akut diarre och kräktes en gång!men inge vinglig på baken....inge tecken på något alls...

Biter ihop några timmar.
Vilar när Joel sover.
Hämta,skjutsa barnen,och ta mig till Kumla...
Å jag har ingen aning om vart detta djursjukhus ligger(!)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards