Alla inlägg den 24 september 2014

Av Måna - 24 september 2014 10:14

Det regnar...och jag undrar:Finns det någon jävel som tycker om det,på riktigt?!?
Jag hatar det!
Hade dagis lämning imorse,av en trött,regn hatande dotter...sur var bara förnamnet!!!:-/

Tusen och miljoner saker att göra idag!så där mycket att inget kommer bli gjort...
Måste bli klar på kontoret!!!
Tvätt,å alla dessa kläder...
Jisses!

Igår fukt test av Hobbert,nu tar han vinter ide...:-(
En kopp kaffe med Daniel på Ica maxi!otippat!
Inga nya skor till barnen.
Men det var rea på lösgodis:-D
Sent i stallet...och då ännu senare in!
Men det är skönt,att hästarna är inne om nätterna nu!mysigt!!!

Ingen rast-ingen ro,måste in i duschen och göra mig ordning för dagen!
Dagens fråga:vafan blir det för mat?!
En kebab tallrik skulle sitta fint...hahaha!
Nej,det får bli korv!!!moahaha!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards