Alla inlägg den 25 september 2014

Av Måna - 25 september 2014 15:52

vägrar att dras ned till det dåliga humörets mörker,VÄGRAR!!!
Men det tjockar ihop sig...som ta mig fan alla dagar:-@

1-inom loppet av sekunder kommer jag döda hund jäveln!
Dvs Nicki... Vi har haft några tråkiga dagar inomhus nu.Nu är vi ute!I avsaknad av staket och en viss Nicki som springer ut på vägen-sitter var hund fast i lina vid varsitt träd.När vi är "ledigt" ute.Elsa bryr sig inte det minsta,inte alls om detta.HON gnager på en pinne,eller sitter å kikar på saker,springer lite.MEN Nicki...hon ska banne mig INTE sitta fast enligt henne själv.Så hon sitter konstant och skäller det ljusaste skall som tänkas kan.Kan man inte vara nöjd över att vara ute en stund och då hålla käften?!Jag blir så irriterad att det knottrar sig på min ryggrad!!!Känslan att döda det irriterande lilla monstret är NÄRA!:-@
2-Lina och Joel kan ta mig faaan inte vara samt ens ute!
Jag blir galen!!!!kan HON inte låta sin lillebror vara i 5 jävla sekunder?!nej...hon måste retas,hon måste puttas,hon måste vara på honom hela tiden!Å ni dagis älskare,Hon har varit på dagis idag...OCH är då ÄNNU jävligare än annars!!!

Men jag har bestämt att jag SKA vara på bra humör,jag SKA vara glad ända tills Stefan kommer hem och total sågar min ide(som faktiskt bidragit till detta underbara humör)
Ty han sågar alla förslag jag kommer med...:-/

Att hästarna står inne om nätterna och att jag får vara där ute två timmar varje dag,är det bästa som har hänt på länge:-)
SÅÅÅ underbart att få vara där ute-själv,utan bråk,utan gnäll,utan tjafs!
Jag njuter var sekund och vill INTE gå in igen när jag är klar:-)

Nu har hunden tystnat,men Joel och Lina hoppar studsmatta!Sist dom gjorde det,råkade hon hoppa på hans mun-så blodet forsade...
Så jag räknar med minuterna innan det brakar loss!
Och jag räknar minuterna innan jag får gå till stallet!

Håller tummar och tår-att Stefan är på bra humör när han kommer in!hoppas kan man alltid göra:-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards