Alla inlägg den 12 december 2014

Av Måna - 12 december 2014 14:45

jag är trött.
Är så in i helvete trött!!!!!
Åh,skulle kunna göra nästan vad som Hellst för att få sova 1 timme....!
Å ändå fick jag liiiite sovmorgon imorse,pytte lite alltså-men ändå lite:-)
Men det har inte hjälp D minsta....:-/
Vad underbart D vore-OM man kunde slå till sig själv på käften och komma i säng i TID ikväll-så där runt 21-tiden och vakna heeelt utvilad imorgon!
Men...Lina är snart 5 år...och om man räknar dom missade sömn-timmarna med henne OCH sedan med Joel-inser man att en veckas sömn inte räcker...nä,inte heller 2 veckor...:-P
Jag får inse fakta-spelar ingen roll vad jag gör,kommer vara trött ändå!

Vi åkte ned till Fjugesta idag,till Coop,för att inhandla fredags godis,chips,gräddfil,taco dipp och en redbull!
Jag fick NÄSTAN damp där inne!!!!!
Hade turen att kunna parkera på framsidan....
Kom in i affären som bokstavligt talat KRYLLADE av folk(!) va i helvete???jobbar inte folk?!;-)
Lekebergs SEGASTE människor hade intagit affären...
Lekebergs SEGASTE kassörskor satt i kassorna.
I affären verkade det dessutom som om det bara var jag som var medveten om hur mycket folk där inne var-alla andra tycktes tro dom var ensamma...:-@
I kassakön stod det STILLA!Jag fick sån här "jag är i en bubbla" upplevelse...!
Ville skrika RAKT ut och springa därifrån,ut till bilen,försvinna hem,hem till min trygga Borg!
Men D var bara att stå ut....bland alla dessa människor!
Konstigt nog,får man aldrig dessa panik känslor inne på Ica?!

Känslan som infann sig när vi väl var innanför dörren hemma igen är obeskrivbar!
Slica upp grönsaker till tacosen.Till ljuvlig stämma av två ligist barn som slåss!
Hur kan man slåss så mycket?!
Och hur kan man bli så MÄTT när man äter tacos?!
Så dör vidrigt proppa mätt...
Nu sitter vi alla 5 i soffan:-) Jag,Lina och Joel,Elsa och Nicki!Fast dom damerna sover....
Får vara glad så länge Joel sitter stilla och tittar på filmen:-)

Hade tänkt att gå ned till farmor nu på eftermiddagen...men är för mätt för att orka gå;-P
Så vi sitter nöjt kvar här:-)

Tiden i stallet är obeskrivligt underbar!!!:-)

Thifany hade ordnat med X-antal minuter i putsning igår kväll.... SKIT-grisa:-)

Pälsbollen Leotins!Min fina rara!

Lollo...ja,hon måste i särklass vara en av världens snällaste shettisar!Vilken tur Lina har som har henne!

Min ståtliga Formosa!!

Nicki och Joel på span;-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards