Alla inlägg den 26 december 2014

Av Måna - 26 december 2014 09:35

årets stora dag har passerat!
En lugn,skön,harmonisk julafton med 2 sjuka barn:-/
Lina sjukna in på julafton.
Dom var iaf helt klart nöjda med sina julklappar:-)
Jätte god mat som Mam's lagat,som jag definitivt åt alldeles för mycket av(!)
Nu är det ett helt år kvar tills nästa julafton:-)

Vi fortsätter i förkylningens tecken!Hostar,snyter oss och sprayar näsorna!
Lina är nog sjukast,Joel absolut på bättrings vägen.Stefan har gått och fått ont i ryggen mitt i allt och jag vill bara sova!
Lina hade feber yra igår...hon låg på "sjuk madrassen" men när jag skulle lägga mig bad hon alldeles förstörd om att få sova hos mig!Bädda ned henne bredvid och hon somna om.
Idag är hon inte mycket bättre:-( har bäddat ned henne i soffan och har till å med fyllt upp cola åt henne i en mugg(!)
Joel leker för fullt på sitt rum:-)

Å så blev det kallt,fy vad kallt det blev:-/
Kallt och fröset överallt...kaninernas vatten fryser:-/ men dom såg positiva ut imorse ändå:-)
Snoret i näsan fryser ju iof:-P
Vi kämpar vidare!!!
SNART är vi på "rätt sida" om året och går mot sommar:-) woop woop!!!Längtar efter Hobbert,varm sol,svala sommar kvällar,varm sand och bada!
Blir bara helt saligt sjuk när jag tänker på det!!!Måtte det gå fort,och måtte makarna Hultquist komma fram till VART vi campar denna sommar;-)
Meeen...än är det långt kvar...

Igår grillade vi!stora fina,tjocka karré skivor!
Det var värdelöst kom vi fram till.En massa tuggande-utan smak:-( hopplöst!!!:-O
Men äta ska man väl göra ändå!

Nu ska jag kika lite på nätet...och kika på 3 vad dom har för utbud på mer surf...den tog slut även denna månad,så har inte kunnat komma igång med Joels ipad(ja....han fick en egen surfplatta i julklapp,heeelt galet)

Å nu ska jag snosa in näsan i Nickis päls och gosa lite;-)

Det största som hänt detta år-dom två bredvid varandra i soffan!!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards