Alla inlägg den 1 januari 2015

Av Måna - 1 januari 2015 21:46

ja...ett nytt,stort kliv taget in på starten av 2015:-)
Vi lovar oss att 2015 ska bli ett bättre år...alla nya år ska bli bättre än det förra;-)
Javisst....det är väl klart!!!
Nyårs planerna för igår gick i stöpet när våra gäster blivit sjuka;-(
Det är sånt som kan hända!
Vi svida om,köpte Bingolotto och spelade som två taggade idioter,nope-vi vann inget!Vi fattade inte mycket utav det dära!Lina fick vara uppe på mys-kväll med godis:-)
Kvällen var ca 22:30 när jag däckade i sängen...förkylningen/influensa var värre igår igen;-(
Meeen...våra gäster finns kvar,blir friska och kommer hit när dom har möjlighet;-)

SÅÅ....vad hände 2014?!
Ja...vad hände egentligen under ett heeelt år?!
Inte så värst mycket...vi kör en resumé;-)
Startade året med halsont och ögonfluss....!
9 januari försvinner Simba...och kommer inte hem igen..;-(
16 januari blir Manne akut sjuk och på kvällen får jag ta beslutet att ta bort honom;-(
Lina blir "nedslagen" på dagis...
Hahaha...det börjar ju bra det här...!
Vi firar en 4-åring:-)
Emil får somna in,19 år gammal...
Inhandlar jordens skönaste soffa:-)
Går på hundkurs med Elsa!
Går på hundkurs med Nicki!
2 ggr till akuten med Joel...
En årlig Ullareds resa:-)
3-årig bröllopsdag.
En semester på Öland.
X-antal födelsedagar,varav min 30 års dag!!!:-O
2 nya manliga vänner kommer in i livet.
Köper ny hästtransport:-)
Köper en stycken Thifany:-)
Vi går på logfest:-)
Svärmor fyller 60!
2 goda vänner som får barn!!!
1 död tand...
1 vän försvann...;-( (?)
Vi firar en 2-åring!
1 julafton
1 nyår...
Egentligen är det inte så mycket mera.1 år går förvånansvärt fort...och nu väntas ett härligt 2015!!!
Med stormsteg mot en härlig sommar:-)
Men FÖRST tar vi sikte på Ullareds resan!!!:-)
Jag och bästa vännen ska planera bästa festen!!!
Måste bli av med några kilon till!:-O
Planera ännu en härlig semester med Hobbert alternativ säsong...
Ja....även om 2015 startar med sjukdom-känns det som att möjligheterna till ett BRA år finns:-)

Jag kan stå och titta mig i spegeln länge,men hur jag än vrider och vänder på det...kommer jag ändå bara fram till en enda sak:Jag är nöjd!
Jag är nöjd med livet,det jag har,det livet erbjuder och dom som delar det med mig familj/vänner/bekanta!
<3



Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards