Alla inlägg den 6 januari 2015

Av Måna - 6 januari 2015 12:30

Helvetes skit.

Jag är inte på humör idag...inte det minsta-inte alls.

Vill gå å lägga mig,dra täcket över huvudet,sätta på mig ett par hörselskydd och hoppas att morgondagen kommer snabbt!

Vill inte tjata,bråka,tillrättavisa,plocka,städa,skälla,uppr
epa...Asså...knappt att jag orkar höra ordet "Mamma" en gång till.....

Urk och fy.

Har sjukt mycket att göra...men eftersom inte tiden finns,att faktiskt i lugn och ro göra något själv-så skiter jag i det.Orkar inte...Jag ska dessutom på tiden jag har,städa den vanliga städningen,plocka undan,laga mat...Vilket tar en JÄVLA tid!!!

Och ja...nästan så att jag skämms över mitt humör idag!!!:-O

Men vissa dagar är man inte på topp,är inte en bra mamma,vill inte laga mat,vill inte städa,vill inte plocka undan efter andra...

Jag är helt enkelt bara så jävla less idag :-/

Kommer Stefan att komma in och fråga sin vanliga fråga:vad blir det för mat idag...hoppas jag att han SPRINGER fort.


3 ½ rum i detta hus är totalt i kaos...

Jag finner inte motivationen någonstans att ta tag i det.Nej...För det är just det där med att inte få vara ifred.Barnen drar fram/rotar i allt det man tar för sig.Och det som bara ska ta en kort stund-tar minst tre veckor(känns det som)

Jag kommer inte fram till mina kläder längre.Mina dagliga kläder som jag använder.Det står kartonger och påsar med kläder ivägen,två hyllor,skor...Å jag vet inte vart fan jag ska göra av skiten?!

Nu har katt-fan aka Cider börja använda ALLA hyllor att sova på,dvs hon ligger på ALLA kläder,dvs jag måste börja tvätta OM alla kläder....

Jag behöver flyttlådor för att kunna få undan ALLA leksaker i det sk gästrummet...Ja...

Jag behöver få undan och komma fram i "hundrummet",slänga/rensa ta bort och städa undan...

jag har inte kommit till ordning inne på kontoret ännu....Men där är det bara små fix som är kvar.

Men jag finner inte motivatinen längre.Jag orkar INTE.Jag vill inte...

Jul helvetet måste UT ur HUSET...Men samma där...Orkar inte...

Åh ja...vi har varit sjuka hela julen.Man orkar inte så mycket då heller.och jag är fortfarande inte frisk...Känner mig inte alls på topp,mår inte alls bra,orkar nästan ingenting...Men när det aldrig kommer tillbaka???

Åh....


Idag hade jag velat UMGÅS.

Prata med någon,skratta,dricka kaffe,lyssna på någon som pratar,diskutera saker...

men jag tappade humöret.

Jag tappade motivation till att ens klara av denna dag.

Tappade förmågan att prata för 4 döva öron.

Tappade motivationen att resa mig.

Bara BLÄÄÄ!


Hade FÖRSTA bra dagen,sedan Lina gick på jullov,igår.

Hallelulija!!!!! 

EN dag som gick smärtfritt,utan gnäll och bråk...Helt otroligt!!!!

Å fick träffa Ems och prata lite granna:-) En BRA dag måste jag säga att det var,och det var så skönt att komma hemifrån!!!!

Varför fick inte den känslan vara kvar även idag?

Nope...:-(


Lina rajjar med hundarna.Vilket hon vet att hon INTE får göra-men hon skiter i det....som med allting annat!Jag borde verklien åka och köpa hörselapparater till henne.

Joel går bananas på ALLTING.Men just nu orkar jag inte med honom heller.

Elsa och Nicki kommer strax,snart att dra runt i huset som två hispade idioter.


Tack för mig.behövde gnälla av mig en sväng.Ventilera.Spy ur mig.Beklaga

ska väl börja med att faktiskt få på mig kläder...(tar dom jag hade igår,för dom andra kommer jag inte fram till)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards