Alla inlägg den 24 januari 2015

Av Måna - 24 januari 2015 11:36

Jomen så att,LÖRDAG är här(igen) och dagen till ära KRÄK-snöar det.

Så jag skulle inte bli förvånad om Stefan får röjja snö inatt.... igen...:-/ HATE it!!! Men vi har ju inget annat val än att vi måste klara oss själva...

Det är bara så tråkigt och en massa planerande....för att få det att fungera.


Idag finns inget på planeringen.

Jag coh Lina ska åka och handla i bus vädret,hon ska ha 2uppe sittar kväll" med mamma och pappa.Hon ville det redan igår,men efter någon timme nere hos F&F,var det lixom inte läge till detta.

Gap,slagsmål och skrik...slag och bråk och osämja.Både jag och Stefan var helt slut när vi kom hem därifrån...

Dumma mig,släppte in hästarna tidigare igår...Så jag lär få ÖSA skit idag tills jag får blodsmak i munnen;-)

Orkade bara inte gå ned EN gång till för att släppa in dom.

Min dåliga planering släppte även ut dom i morse UTAN täcken....yeah!


03:40 var jag ute och kissa/bajsa en stycken Elsa?!

Jag vaknade och var tvungen att gå på toaletten.

Hon kom upp och ville gå ut?!Så drog på mig lite kläder och släppte ut henne.Jovisst...bajsa och kissa skulle hon göra-Och Elsa,låt INTE detta bli till någon vana;-)


Vi kör en hot vanilla ansiktsmask så här för att lyxa till det;-)

Har dammsugit hela huset...Inget som jag alls kände för...Men Joel lyckades å tappa en skål i trappen som gick i tusen bitar...

Ja,då hade jag inget val än att fortsätta ut i huset med dammsugaren.

Och ja...då behövde jag inte fundera så mycket längre på vart jag skulle göra av den där skålen:-)

Två flugor på smällen alltså;-)

Å så sanera soffan...

I detta hus,får hundarna INTE vara i soffan,jag vill faktiskt inte ha dom i soffan.

MEN....(alltid ett men) Nicki hoppar upp i soffan på kvällen och Stefan har då ta mig sjutton INTE stake att putta ned henne...

Så det blir hår...massor utav hår i soffan:-/

Åter igen,efter åter en sanering-är det SLUT med hundar i soffan...Vi gör ännu ett försök...ännu en gång...som varje vecka!


Nu...är det snart dags att tvätta bort den här ansiktsmasken...och tvätta håret-så att vi kan fara iväg till affären:-)

Godis till Lina och bröd till frukost!

Woop Woop!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards