Alla inlägg den 2 mars 2015

Av Måna - 2 mars 2015 10:06

fuck.
Det var enda tanken som for genom skallen på mig när Lina väckte mig...
Kära lilla barn(jaa...ung-jäkel)VARFÖR måste du väcka mig,dom dagarna klockan INTE ringer???
Det är nästan så att jag börjar gråta!!!!
Det blev sent som attans igår kväll oxå...vi satt och pratade i soffan.
Det händer inte så ofta att vi PRATAR.Det är alltid stoj och stimm runt oss...allvarliga saker brukar diskuteras på huvudkudden.
Men igår pratade vi.(låter skumt det här) om det mesta runt omkring oss,livet,framtiden...och tiden rann iväg och klockan vart midnatt.

Lina har nu på sina lediga dagar börjat följa med ned till stallet på morgonen för att släppa ut hästarna.
Och gå ut med Nicki.
TOPPEN att hon vill hjälpa till!!!!:-)
Men...(måste klaga lite,för sån är jag)jag är inte riktigt upplagd(med mitt morgon humör)att prata..vara trevlig direkt efter upp vaknande...
Det räcker med Elsas sällskap där på morgonen...
Lina själv är ju typ miljoner ggr piggare än mig...
-ska vi gå på promenad?
-jag öppnar till Leotine.
-jag stänger grinden
-varför har dom täcken på sig?
-jag hämtar Nicki.
-ELSA!!!
-NICKI,NICKI,NICKI!!!!!
(Vem fan döpte en hund till Nicki???)jag hade nog valt Tjorven,bullan eller My....?!;-P
Jag får ändå bita ihop,hon vill ju bara väl:-) å tänk vad bra...om något år fixar hon det där alldeles själv;-)

Måndag....betyder att tvättmaskinerna är igång...
Funderar på vad som är effektivast,blir renast-den ena maskinen fyller på vatten under ifrån,den andra ovan ifrån....
Vad blir det bästa resultatet???
Yes....vem fan bryr sig?!
Måndagar...är sega,blir lätt osämja och jag på dåligt humör.Jag har redan huvudvärk och kidsen har redan slagits 3-4 ggr....Elsa är låg och Nicki...asså,Nicki är Nicki!;-)
Svärfar undrar:Är hon aldrig stilla???
Nää...hon och Lina är som handen i handsken,foten i skon....!
Men jag är GLAD att löpet börjar ge med sig nu!!!!!

Imorse när vi klev upp,STRÅLADE solen!!!!verkade som att det skulle bli en fin dag.
Stefan fällde ned markisen i köket.
Lagom då,försvann den...
Ja...Det är inte första gången...solen försvinner när man fäller ned markisen!Helt klart bara jävlas den...eller så trädet den fram för att höja människors humör,för att sedan dra sig undan!
För genom åren har man märkt,att solen bidrar med bättre humör hos människor!:-)
Sen när den drar sig undan,är humöret redan uppe hos folket.Snart tänkt....men funkar inte på mig;-)
Den lilla stund den visar sig...räcker inte(!)

Avgiftning för godis dag 1!
Återupptar kampen mot sommar -2015,dag 1!
Jag som är godisråtta...jag som älskar godis och kakor!!!!men måste nog bita ihop ett tag fram över...!
Gör ett tappert försök som jag ingår i med att misslyckas med:-/
Ikväll kommer jag springa runt och tugga fradga,yla dom en varg och slita upp skafferi dörren och trycka i mig allt jag kommer över!
Dag 1 och 2 är värst;-)
Inatt drömde jag att jag drack redbull...i mängder...öppna och drack,öppnade en till å drack....:-O
Hjälp!!!!
Är inne på månad 3 utan redbull!!!!!!
Med godis och kakor...vill jag ju inte sluta med,men måste dra ned ordentligt.Bäst att stoppa,för att få det lite under kontroll:-)
Mmm.....jag för ett tappert försök!
Kanske satsar på en sallad till maten idag:-)måste ändå med till Fjugesta!

Dags att dra igång dagen!
Ciao!

Nicki och Elsa <3

Trött kille;-)

Grillad kalvbog,potatis räfflor och baconlindad halloumi igår!

Elsas pose under hela våra mat stunder!!!

Nu ska jag rycka upp mig och fortsätta på tatueringen!!!!

Leotine :-)

Lollo :-)

Formosa :-)

Thifany !

Så HÄR såg det ut imorse...nu är det svart som ett katt arsele igen....:-/

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards