Alla inlägg den 3 mars 2015

Av Måna - 3 mars 2015 08:25

en skit dag väntar....
En dag i typ bilen...fram å tillbaka till Fjugesta sjuhundra ggr känns det som:-/

Oplanerad in i det sista!
Lina och Joel slåss(redan),klockan ringde 06,hästarna har inga täcken på sig-det kräk snöar:-(
Klockan är 08:19....Lina skulle ha varit på dagis för 19 minuter sedan!
Här sitter jag och bloggar(!)
Men....Stefan är iväg och jobbar sedan 07....och jag insåg att vi faktiskt kan ta det lugnt,Lina kan komma sent-bara för att vi just kan det:-)

Ska även en sväng till m-berg idag...
Hua hua....till 3 butiken!
Mitt abonnemang går ut i juni och nu kan jag förlänga det....
Jag har ingen panik över det,särskilt eftersom jag inte har bestämt mig ang. telefon...
MEN Sveriges ALLA jävla mobil-abonnemangs försäljare har tydligen jävligt stor koll på det oxå...:-/
Jag blir ned ringd.:-@
Och svarar man inte-bara fortsätter dom.....suck!

Jag har typ bokat tatuerings tid nu!WOOP WOOP!!!!!!:-)
Blir great!!!!

Nu tror jag att vi bör styra upp det här...
Sätta lite fart;-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards