Alla inlägg den 6 mars 2015

Av Måna - 6 mars 2015 10:51

den där katten jag har...ja visst,har ju två katter,men Cider är ju som ett spöke.
Nala.
Fatzoo som jag just nu kallar henne.som bara ligger inne och tjockar sig samt KRÄVER en massa mat... Jag fyller på kattskålen med mat på kvällen och tycker gott att dom kan klara sig på det.Dåligt väder,betyder att Nala typ "nöjes" äter...sen är hon sur när maten är slut och jag vägrar fylla på skålen!
Hon springer även runt på köksbordet med skitiga tassar...såååå kul,speciellt med ett vitt bord:-/
Igår var hon super-duper sur pga maten,imorse hämnades hon...
Kom in via kattluckan-traskar genom huset och hoppar upp i sängen,lägger sig ca 1 dm från mitt ansikte.
För att upplysa har vi duggregn idag och kattfan var INTE ren:-@
Jag lovar och svär att hon gjorde det enbart för å jävlas!!!!!

Humöret är inte på topp idag.
Och Lina...asså jag vet inte VAD hon har kommit in i för en period.Hon vägrar befinna sig på sitt rum,vägrar leka med sina leksaker.
Hon ska vara runt mig som flugor kring skit...och hon är rastlös...så hittar bara på dumheter,jävlas med Joel...
Jag.blir.tokig.på.henne
Hon vet väl lixom inte riktigt vad hon vill själv heller.Mycket tjat om att vi ska åka till KS och hälsa på...
Tanken fanns att vi skulle åka dit idag,men så sålde jag iPhone'n till Syrran och lika bra att åka så att jag kan ge dom den på en gång.Det är ändå 14 mil dit och hem(!)
Vi får försöka överleva dagen ändå:-)

Igår,efter snart två veckor med diarre för Joel,kom jag på det!!!Hade tänkt ringa vc...men avvaktade.Så kom tanken farande:Tänder!
Å visst jävlar,han har två kindtänder på G upp.ATT jag inte kommit på det tidigare(!)Hum..
Men då vet vi varför och det förklarar oxå varför han är pigg och glad trots diarre samt varför det luktar hemskt!!!!:-O

Var uppe på toa inatt vid 01 tiden.Brandvarnaren i köket Pep....asså på intervall-batteri torsk!
Jag gick å la mig igen....irriterade mig på ljudet,men ville inte väcka Stefan för att han skulle ta ned skiten!
Jag somnade...dock har jag hört den det där jävla pipandet i sömnen hela natten!:-@
Lina kom ned imorse,kröp ned mellan oss och somnade om:-)Precis som jag talade om för henne å göra igår...
Annars på lediga dagar,kommer hon ned vid 06 och tjatar upp oss ur sängen...

Dags å dra igång dagen på allvar....
Ciao

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards