Alla inlägg den 9 mars 2015

Av Måna - 9 mars 2015 14:57

jag hatar Jotex!!!!:-O
Och varför?
Joo...idag damp deras katalog ned i lådan.mmm...och tro inte på fan att dom fått in badrums "set" med stjärnor(!) vafan!!!!
Känner ett inre monster som vrålar:BESTÄLL NUUUUU!!!!
Åh,vad jag skulle vilja ha det där i badrummet!
Men...det är dryga månaden kvar-sen är det den årliga Ullareds resan,SÅ jag tänker banne mig knyta ihop fingrarna!iaf tills dess.....försöka åtminstone;-)
Ellos har även fått in sandaler,i trehundra år,har jag sökt efter sandaler med hög sula...som inte kostat en förmögenhet,NU äntligen har Ellos fått in i vettigt pris!
Åh så börjar monstret vråla igen...;-)
OM någon av nära/kära/bekanta ska beställa från ellos-så höjta till!Känns onödigt å betala frakten,bara för ett par skor:-/
På Jotex hade dom även bäddset med stjärnor i blå/grå/röd.
Asså.....jaa...måste ha!!!;-) blir sketa fint i ungarnas sängar i Hobbert!!!
Har fixat nya bäddset till vår säng i Hobbert:-)

Åh...jag tror inte vi pratar mera om Hobbert;-)
Idag när solen skiner så fint,vill jag bara hämta hem honom:-)
Å i år...ska bi försöka nyttja den liiiiite mera än alla andra år!
2 veckor om året är lite lite....
Å eftersom vi köpte honom ny,är han alltså använd 6 veckor och 2 dagar totalt...D ni!!!!:-O
Men vi pratar inte om Hobbert....

Eftersom det är måndag idag och ingen klocka på ringning,fick Tyrann von Lina ta över den rollen istället...:-/
Hon tjatade hål i huvudet på mig att jag skulle upp och släppa ut hästarna...
Vafan...klockan var inte ens 07(!!!)
Fick ta till den här urrullnings metoden för att ta mig ur sängen...
Shit!!!

Vi har varit ute en stund nu på eftermiddagen.
Jag är inte direkt någon utomhus människa...
Jag vet inte....men som just nu,finns det inte mycket å göra ute.
Lina och Joel sysselsätter sig ju ganska duktigt,men jag....

Vems faaan är alla däck egentligen???:-O

Vill ha!!!!:-)

Snart kanske....

Ett bord för rökare????

Kanske något att prova på???

Mina fina Elsa!!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards