Alla inlägg den 24 mars 2015

Av Måna - 24 mars 2015 20:23

Jomen så att!
Tillbaka efter en hel helg och andra dagar....M.o.t.i.v.a.t.i.o.n.....inte det minsta(!)
Skriva,radera,skriva,radera-logga ut och skita i det!
Mam's saknar inlägg,så får väl banne mig dra ihop ett då;-)

I lördags,fick jag ÄNTLIGEN den stora tummen ur och färgade håret!!!!woohoo!
Slipper jag se ut som ett trash-även om jag känner mig som ett:-/
Att man ska dra sig så för det???Tar ju heller inte så förbannat lång tid!

I fredags upplevde jag TVÅ nära döden upplevelser....
1-jag var tvungen att köra bil och leta efter en parkering vid ekershallen(!)Skjut mig!!!måste vara Örebro stads värsta jävla gata att köra bil på!!!Det är cyklar högt och lågt(alltså folk som cyklar på dom)Det är bilar parkerade på BÅDA sidor,det ÄR bilar i trafik,det är gångbana OCH mitt i all röra,har JAG väjningsplikt(!)och sikten är typ obefintlig!!!hatar det!
Nervös,svettig och med en stor jävla xc90 som ska fickparkeras.Asså...jag älskar min bil-FÖRUTOM när jag måste parkera i stan....:-/
Jag hittade en parkering:-) alldeles runt hörnet,så jag och Lina kunde gå till tatueraren i regnet!
2-Det var "rea" på lösgodis på Ica Maxi!å det skulle banne mig jag oxå köpa,3 påsar....
Jag och Lina gav oss in i striden bland toka kärringar(gubbar oxå),påsar och varsin spade.Å vi fick fan slåss för att få något godis!Trodde aldrig vi skulle ta oss därifrån levande;-)

På Ica maxi hade dom provsmakning av div saker:-)
Nya chips...små påsar och jag köpte 2 stycken.Den ena bidrog till mag-krasch 1 i fredags och den andra till mag-krasch 2 i lördags;-(
Hela förra veckan var magen totalt urflippad;-(

Men,nu HAR jag tatuerat mig:-)Äntligen!
Ena blomman är över-tatuerad och två nya är på plats,Elsa och Nicki skrivet:-)
Det gjorde faktiskt lite ont...ingen av de andra gångerna har känts så här mycket!?Bror hävdar att dom är "kända" för att köra hårt tydligen....
Idag är armen öm,men jag tror jag är nöjd;-)
Det tar alltid några dagar för mig att smälta in det,med allt jag gör!:-)
Idag fick jag en otrolig längtan att tatuera in en liten nyckelpiga???HAHAHA!!!VART kom det ifrån???:-O
Ödlan förblir död,ingen mun mot mun metod....:-/
Men mycket väl...kanske det kan bli en liten nyckelpiga;-P

Idag hade jag verkligen ungen som helst lust att laga mat(ännu värre MIT vad det brukar)
Beställde en familje-pizza.
En sibyll(kebab med pommes)och Med NÖTkebab...
När vi öppnar kartongen,ligger det FLÄSKkebab på hela pizzan?!
Men vad i helvete???
Han hade EN jävla pizza att göra,en jävla familjepizza-med NÖTkebab på!
Vafan...jag hade lust att skicka den där pizzan som en freesbee genom trädgården.Jag HATAR FLÄSKkebab!!!!Det är bara så äckligt...
Och hade vi inte en mil tillbaka,hade jag åkt tillbaka med pizza-jäveln!!!:-@
Men....det var bara att äta och försöka se glad ut....muttrade om att jag aldrig igen kommer beställa från det där jävla stället igen....

Ensam hemma,då Stefan är på möte!Rätt skönt måste jag säga,bara han inte blir för sen hem!!!:-)

Till Lollo såklart!!!:-)

Vill HA!!!!
Men tyckte betalnings proceduren var konstig-så skippade dom....;-(

När Nicki vill något....

Mutning av barn en måndag ;-)

Dom tre nedersta blommorna som blev nya för denna gång:-)

Stefans bil är fan något skitigare än min...;-)

Vilar efter maten:-)

Vilar efter maten;-)

Sensation....ETT glas mjölk...jag som inte dricker mjölk!
Men...skål-första glaset detta år:-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards