Alla inlägg den 29 mars 2015

Av Måna - 29 mars 2015 10:47

Vi är här,åter en söndag.
En regnig,grå och tråkig söndag...
Igår sken solen,varmt och skönt-och så vakna upp till DETTA:-/
Åh...jag längtar så efter fint,härligt och varmt väder!!!!!!:-)

Vi är igång i påsklov.Har längtat efter lov...
Slippa ställa klockan,pyssla ihop dagarna.
Underbart att bara ta dagen som den kommer...även om det blir en del osämja här hemma mellan Lina och Joel:-( och mycket tjat...
I fredags var det kriiiig!!!Länge sedan det var så illa som i fredags....;-(
Å mitt i allt,slängde jag maten.
Blev så jävla trött,över att jag köpt FEL kyckling.jag gav upp,svor och slängde skiten!
Oah!!!

Har kommit in i en tjat period.Där jag upplever att alla tjatar,egentligen är det inte så,allt är som vanligt.
Men jag blir galen,i huvudet!!!:-O
Att Lina och Joel tjatar hör till vardagen,men nu upplevs det extra jobbigt...
Kanske borde lägga ifrån mig telefonen,låta skiten ligga,gömd i någon låda-på ljudlös?!;-)

Igår kväll kliade tatueringen.
Den kliade så ända in i helvete,att jag ville hugga av mig armen!!!!
Det hjälpte lixom inte att börja klia på ett annat ställe,ibland funkar ju det-att börja klia sig på någon annan del av kroppen!!!
Desperat!!!!
Men efter att tvättat med ljummet vatten,smörjt igen-lugnade sig det lite.
Idag,mycket bättre!!!:-)

Klockan som ska ställas om.
Vi vaknade alltså 08:30(!) JÖSSES!!!liiiite bråttom att få ut hästarna.
På med täcken:-)

Annars...tror jag att jag åker till Fjugesta,handlar glass till efterätt och tar en soft söndag:-)

Lina hade fått ett hemligt påskabrev på dagis:-) Undrar just vem som dukar åt henne på påskafton?:-)

Skit-kycklingen!!!!:-O

Asså...denna var INTE god....:-P nödlösnings-mat kanske,kanske den duger till!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards