Alla inlägg den 13 maj 2015

Av Måna - 13 maj 2015 11:51

idag for hon iväg till dagis:-) och kom inte hem med Stefan;-)
Hoppas att hon haft en bra dag...visar sig när jag hämtar henne här om en stund!

Igår vart jag arg,så arg att det håller i sig idag med.
Tänker inte gå in på detaljer här faktiskt....men anledningen var månads brevet från dagis.
Jag gick fullständigt i taket.
Diskussion om detta mellan mig och Stefan här hemma,och vi "omdirigerar" livsplanen och svänger av på en annan väg...vi slår på blinkersen nu iaf.
Jag hoppas att resultatet blir bra:-)
Absolut mer om detta....men inte just nu...inte när vi inte vet om det finns någon vägbom på vägen längre fram eller inte....så ska inte vara så frispråkig här om det än.
Snart sommarlov;-)
9 dagar kvar,det är ju ingenting!!!!


Halv storm idag,molen och solen passerar likt X2000 förbi!vill ha lite värme....lite sköna eftermiddagar,lite gräs-doftande häst mular:-)
Inte detta skit!:-O

Har fått paket på posten:-)Thifanys fiiiiina täcke;-)
Om hon nu ska få det....NÅGON erbjöd mig 500:- för det täcket;-)
Mmm....det låter lockande:-) Speciellt när Thiffi är sån sketa-gris som hon är!!!
Får se,får fundera,får hämta ut täcket först:-)
Älskar fb-sidorna med köp och sälj hästutrustning!
Ska bara få tag på ett fleecetäcke till Lollo oxå....har även fundering på att sy ett själv;-)Men mitt temperament och symaskinen går inte hand i hand....konstigt;-)
Å tror inte att fleece tyg är det lättaste att sätta nålen i....har fått för mig det iaf...?!

Lite lunch här innan vi måste fara å hämta Lina!
Har en "vill bara krama dig hårt dag" idag med henne!Vill hämta henne nuuuu,lyssna på hennes snack om allt mellan himel och jord,låta öronen trilla av...jaa,allt det där som hon bidrar med.
Var en stor klump i bröstet när hon gick ut imorse.....
Blommor sprang hon iväg och plockade till fröken....<3
Innanför den envisa och bestämda fasaden finns denna otroligt omtänksamma och Goa tjej.

Eftermiddagen får vi se hur vi skall spendera,ska höra med farmor om hon är hemma:-)

I karlsonger och foppisar....vad mer lixom???:-) <3

Människa och dödkalle....undrar vad hon vill säga med detta?!;-)

HA EN BRA DAG!!!!
Det ska jag försöka med,trots ilskan inom mig!Solen skiner iaf ibland:-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards