Alla inlägg den 21 maj 2015

Av Måna - 21 maj 2015 08:03

det står stilla på något vis...
Tror det beror på den sjukt sena våren.VART är solen och värmen???:-O
Det är så kopiöst tråkigt!!!!
Å allt detta regn,tycks ju inte finnas någon ände på det:-/

MEEEN idag är det sol,iaf NU!kan hoppas att det får förbli så hela dagen.
Lina åker på utflykt med dagis idag:-) Åka buss och laga mat i skogen...hon kom ned 06:25,påklädd och klar;-)
Och till förvåning var hon en GLAD och MUNTER tjej:-)
Det värmer,otroligt mycket-då jag har en stark känsla över att något inte är bra.Kommer inte genom skalet bara...kan inte älta för mycket heller-hon är väldigt sluten...:-(
Men idag var hon glad!!!!och det var länge sedan....
Hoppas att hon får en toppen dag idag:-)

Det är torsdag,jag och Joel ska till Ica maxi...har inte veckohandlat på två veckor nu...kylskåpet EKAR!
Har varken haft ork eller energi eller motivation till något alls.
Har en seg hosta som heller inte vill ge med sig:-/

I tisdags var jag nere hos L och drack vin!Jösses,hon bjöd på det godaste vin jag druckit i hela mitt liv!!!helt otroligt!
2 flaskor och några cider senare,massa tjejprat,skvaller och skratt var det dags att ta sig hemåt!
Å jag måste erkänna att jag inte alls var på topp igår...oj...VILKEN huvudvärk jag hade,å det var så illa att jag mådde illa:-S
HAHAHA....som man bäddar;-)
Men okey...det VAR värt det:-)

Väntar in besked från Stefan om när Lina kan tänkas vara tillbaka idag.Så jag vet när jag ska hämta henne.

Nu kom katt-fan in med en råtta!!!!Den där katten....
Igår hoppade hon upp på köksbordet (när vi satt där) med en fågel i munnen!Jävla buse!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards