Alla inlägg den 2 juni 2015

Av Måna - 2 juni 2015 19:53

5(!) dagar kvar på dagis för Lina...5 dagar!!!
Om man går ut,utan vinter kängorna och vinterjackan-kan man ju inte direkt tro det...
Svinkallt.
Inge Foppa väder här inte...Vi får la önska att sommaren blir lång och hösten fin:-)
Missar ju syren-skogens blomning med dess underbara doft i detta väder;-(

I fredags hade vi ridlektion,jag och Lina.Lastade mustangen Lollo och åkte iväg;-)
Det gick bra för Lina!Hon travade själv(ofrivilligt)när Lollo fick syn på en tova gräs:-) och hon gjorde sin första av-ramling:-D Men upp igen och lika glad var hon för det:-)
Första lektionen för mig med Thifany.Det gick bra:-) Jag var super nöjd när vi åkte hemåt igen och fick mig en redig träningsvärk på köpet...jösses vad otränad man ÄR!!!
Får se om vi kan få till lektion på torsdag eller fredag igen...
LITE tråkigt med vädret,då hästarna fortfarande står inne:-/

Helgen swischade förbi i ett rasande tempo,å vilken trevlig helg det blev:-)
I lördags kväll var det fest planering i Hobbert för hela slanta!
Vin,ost,kex...mest skitsnack och lite planering;-)HAHAHA!
Men nu är det ju så planerat som det kan bli:-)Ska sätta mig och fixa med detta någon dag,någon lugnare dag:-)
Stefan hade även grejar lite i stallet i lördags när jag och kidsen var i pyttan:-) oj oj oj!!!!Kanoners kanon!!!!!!

Det har lixom varit rätt mycket på sista tiden nu....Lite mer än vanligt,fast annorlunda;-) så har inte fått ihop det lilla extra å göra andra saker på...det skjuts på framtiden.

Elsa är skendräktig och just nu då även jävligt jobbig må jag säga!
Hon är lite rastlös och allmänt flum..:-/
Nicki är lixom inte sen att haka på hyss och bus....

Barnen i säng nu,men ingen sover...Joel ligger och snackar,Lina har varit uppe två gånger.
Så antar att jag alldeles strax sitter med Joel i soffan.

Nu en liten stunds smurfande!

Imorgon iväg på "äventyr";-)

Leotine

Lollo

Älg...aka Formosa.

Det är trångt när man ska sova...

Måndags morgon...:-)

Söndagens fångst av Nicki....:-O

Leotines hårsvall börjar ÄNTLIGEN växa ut igen!!!!:-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards