Alla inlägg den 9 juni 2015

Av Måna - 9 juni 2015 07:56

det ÄR helt otroligt...solen skiner OCH det är vindstilla!HERRE GUUUUD!!!!
Det är unikt för vår(sommar) 2015!!
Jösses vilka stormiga dagar vi haft:-O
Men idag ser det ju ut att bli en fin dag:-)

Helgen flöt på!
Vi firade nationaldagen med farmor och farfar instängda på altanen när orkan vindarna susade!
I söndags vart det lite stall bygge!4 boxar,skall bara få dörrar-sen är DOM klara:-)Står tvätt på schemat;-)
Igår var det ju måndag med lite hemma pyssel som tvätt å så:-/

Joel marodören hävde sönder handfatet vid tandborstningen igår...
Inte själva porslinen,utan spräckte avloppsröret...
Lina bröt ihop....?What?Hur kan man gråta och bli helt förstörd för att handfatet går sönder?hahaha!

Sönder är ju även min bil...som nu står på verkstad.
Hoppas så innerligt att DETTA ÄR felet!!!Får se om vi får hämta den ikväll...
Å eftersom jag inte har någon bil och Stefans nya bajstunna på trailern är på ingående-fick Lina idag vara hemma från dagis.Fick inte ihop det med skjutsandet...
Hon sover fortfarande,så går ingen nöd!

Nu är iaf inbjudningarna utskickade till 60-års festen.
Puh...kände mig lite stressad över att jag inte fått iväg dom!Men är väl inte riktigt klar,vet inte om jag fått med alla?!
Hojta till om jag glömt!

Symaskinen Husqvarna aka Nicki satte tänderna i Elsas ben i söndags kväll...
Vi rajja med den punkterade fotbollen,som gör båda hundarna vrål taggade!Denna boll tas bara fram under uppsikt av lek...
Men...dom vart så hetsiga att dom rök ihop på gräsmattan.Och symaskinen gjorde sitt...
Elsa fick bandage under dagen igår-för att hon inte skulle slicka på det,och blev därmed DÖÖÖÖENDE enligt henne skälv!
Men när vi sen gick ut...glömde hon bort bandaget och hennes fruktansvärda tillstånd:-D

Så...vi spenderar denna dag på bästa sätt.
NU anlände bajja tunnan...behöver jag säga att min man är som ett barn på julafton?!
HAHAHA!!!För att få köra bajs?!:-)
Han sa det själv;-)

Håller tummarna att vi kommer iväg på en tur på eftermiddagen;-)
Förändringarnas tid är här;-D



Vad vara detta?En konstig nyckelpiga eller ett annat liknande kryp???

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards