Alla inlägg den 13 juni 2015

Av Måna - 13 juni 2015 09:03

sitter med hårfärg i håret...åh,vad jag ogillar att färga håret.
Ja,jag gillar det inte alls.
Men om man heller inte gillar sin naturliga hårfärg...får man väl bara stå ut;-)
Utväxt är inte heller så tjusigt!
Så...idag var det dags-går inte att dra på det längre!

Igår skulle jag lite chickt byta plats på bilbarnstolarna mellan xc och passat.
Å det gick inte så chickt som JAG trodde:-O VAfan?!?
1-Lina och Joel började gå bananas i garaget.Joel lyckades klättra upp i den lilla trappen till torken och antog utseendet "jag har rullat i damm"!!!!
2-det fanns inga fästen att sätta bilbarnstolen i!!!:-O Nope...som på Volvo sitter dom som standard,men icke sa nicke på en passat.
3-min kära granne skulle vara hjälpsam och hjälpa en stressad mamma.Att han kom likt en neger från pannan och lämnade skitiga avtryck runt sig,bekom inte honom-men MIG!
HYBRIS!!!Slutade med att vi packa ihop igen,att jag bad grannen att INTE röra min bil och jaga ut barnen från garaget!

Idag ska vi åka xc till Möller bil och köpa dessa "adaptrar",så vi kan byta plats på bilstolarna.jag ska även försöka hinna ta ur alla saker ur Volvon...OCH dammsuga passat.Linas bilbarnstol var full i sand...som hamna på sätet bak...hum!!!
Xc ska in på in och utvändig rekond!

Blir en vända till stallet på eftermiddagen och fixa ordning där.Vädret visade(sist jag tittade) en jävla massa regn inatt.
Så dom får väl gå in och sova:-)

Till kvällen ska jag på fest och Stefan jobbar.Mams kommer och tar Lina och Joel.Lina väntar,redan nu...

Så dagen verkar vara full späckad!
Men vi börjar då med denna hårfärg...för att sedan jäkta oss iväg till Möller!
Jösses.... Är det inte det ena,så ÄR det d andra:-)

Igår kväll firade jag ensam med ett glas vin bilköpet:-) Läste genom instruktionsboken...det har jag inte gjort på år och dar!
Att den där bilen innehåller mer funktioner än min iphone5 gör mig mållös!!!;-P HAHAHA!
Stefan kom hem sent.
Lyxade till det med chips och dipp,som jag bittert fick ångra...
Aldrig mer!!!!!Aldrig mer dipp...även om det är så gott,så...aldrig mera!
Att få dessa smärtor och få sitta så länge på toaletten,är det inte alls värt;-(
Nej....nu får det vara bra!

Tar sikte för en bra dag:-)
Den lär iaf gå undan...
Ciao!

Kvällens sällskap:-)

Woop woop!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards