Alla inlägg den 15 juni 2015

Av Måna - 15 juni 2015 20:40

ja just,det är precis vad det har varit:-)

Varit hem till Ems,druckit massor av kaffe.Lina och Kajsa har lekt,små killarna...ja-lite dom med:-)

Vi köpte med mat hem,å jag och kidsen åt på altanen.Sen kilade dom ned till studsmattan,hundarna busade och jag la mig på soffan i solen och lyssnade på musik:-)
Hade det så där sjukt gött:-P

Nu ligger jag(!)klockan är bara halv nio....men är sååå trött!
Måste ju vara utvilad till midsommar,då det nalkas fest:-)

Avslutade helgen med besked om att en gammal kompis,sen högstadiet avlidit i en mc-olycka i lördags...:-(
Fan,vad tragiskt.
Tragiskt när unga människor dör...;-(
Även om man inte setts mer än via typ instagram och fb på flera år,Tänker man i dåtid,när alla hängde där inne i stan:-) Det är snart 17(!!!) år sedan....fan vad tiden går fort...;-(
Vila i frid.







FAN vad NÖJD jag är med bilen:-) Den lixom bara kurrar när man flyter fram på vägen!
Lycka!!!:-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards