Alla inlägg den 16 juni 2015

Av Måna - 16 juni 2015 20:58

Hemma hos farmor en liten stund idag:-)

Världens lyckligaste Joel som får åka traktor med sin pappa,OCH köra bajs...HAHAHA!

<3 (Lina cyklade in i en ved "hög" igår som orsakade blåmärket i pannan)

Gött i solen:-)

Av Måna - 16 juni 2015 08:04

det har varit fullbelagt i våran säng inatt.
Först kom Lina.
Sen kom Joel.
Sen kom Elsa.
Som en inlagd sill vaknade jag med diverse smärtor i kroppen.
Dock måste jag tillägga att jag känner mig riktigt utvilad!!!:-)
Sköööönt!

Solen lyser och det står TVÄTT på schemat idag...
Woop woop...!
Skulle även behöva åka och handla...men försöker matcha in det senare i veckan.

Lina har dagen till ära hakat upp sig...blinka lilla stjärna går om å om igen....
Och hon sjunger högre och högre...(!)Kan inte be henne vara tyst heller,när hon sjunger så "fint";-)

Sett massor av artiklar nu om värme i bilar,folk som lämnar sina djur och barn...
Nu har det kommit en LAG om att man inte får röka i bilen om man har sina barn i baksätet...
Vafan?!
Kan inte folk tänka själva???
Jag tycker det är så jävla självklart att det inte ens skall diskuteras...men det är jag det.
Jag lämnar oxå mina barn,hundar i bilen.Och MÅSTE jag göra ett inköp efter vägen med barnen kvar i bilen-då väljer macken.Bilen står direkt utanför dörren,är det två människor före i kön-då skiter jag i det!På den stunden,hinner inte bilen bli varm-inte ens om det är 30 grader ute.
Elsa HADE galler i xc'n-så var ju bara att slå upp hela bagageluckan,parkerad i skugga OM man är tvungen å lämna henne i bilen...
Nu har vi inte kommit på någon bra lösning än till nya bilen...
Men att lämna för att gå in och HANDLA?
Hur tänker man?
Ska detta ens behövas diskuteras år efter år?varför kan inte folk tänka själva?
Man blir så jävla trött...

Har upptäckt,efter typ 30 år,hur fina tånaglarna blir när dom är målade!:-)hela foten blir ju mycket tjusigare;-)
Att jag inte tänkt på detta tidigare?!
HAHAHA!
Mera målade tånaglar åt folket!
Nu kanske detta inte är så aktuellt-då vinter kängorna fortfarande används flitigt;-P

Stefan jobbar sent nu i två dagar...suckar lite!Dagarna blir så långa då...!
MEEEN eftersom det tydligen ska bli regn på midsommar-är han tvungen!

Svärmor och svärfar rullar ut på semester på söndag!
Det betyder att det är 2 1/2 vecka kvar för oss...(!!!) panik!!!!
Vart i helvete tog tiden vägen???!!!brukar vara långt till semestern....brukar gå å längta...inte som nu-att den knackar en på ryggen och kommer "plötsligt".
Shit....

Vi rullar med husvagnen på midsommar och tar oss en mini-tripp:-)
Bra med hus på hjul;-D

Lusläsa blocket annonser nu...leta hundbur till bilen.
Dammsuga och ladda tvättmaskinen.
Elsa och Nicki ska ha frukost.
Dagen drar sakterligen igång även på Stickninge!
Ciao!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards