Alla inlägg den 17 juni 2015

Av Måna - 17 juni 2015 14:20

ica maxi idag för hela slanten!
Joel stannade hemma och åkte traktor med Stefan,Lina följde med mig!
Upptäckte EN ny fördel med passaten(jaa...jag VET att jag tjatar om nya bilen,men man måste väl vara liiiite stolt och glad)
Det gick å parkera...asså...vart som helst:-) Den är ju som en riktig bil...inte en svängradie runt hela maxi parkeringen för att komma in i en P-ruta!;-)
Det gick smärtfritt och var inte alls mycket folk.

Vi fortsatte ut till chilli.
Läste ju igår att dom satts i konkurs.
Jag TRODDE att jag skulle kunna lösa in mitt presentkort där....
Gick väl och länge och kikade på dom ynka saker som finns kvar.
Tillslut blev det en stekpanna,nya glas(tänkte att jag skulle sitta McDonalds glasen) och tre ugglor:-)
Men Nope..... Alla presentkort är tydligen låsta.
Jag fick ändå med mig ett papper hur jag skulle gå till väga för att "kräva" "mina" pengar!
Nåja.... Det var ju lite tråkigt:-/

18:onde idag,och ute i trafiken märktes det av att pensionen utbetalas idag.
På m-berg,höll en liten golf vänster i rondellen,svängde in vänster i motsatt körriktning in mot Jysk,svängde vänster och höll vänster körfält för att sedan svänga in på jysk(!!!) va i hel....
I Fjugesta kom vi ikapp herr hastighet 20-25,även ute på 204:an...jisses å hjälp!!!

ÅRETS film är inhandlad;-)
Har väntat på att den skall släppas.Ville inte gå på bio och se den....som bekant hatar jag att gå på bio:-/
Nu är filmen MIN och jag bryr mig inte det minsta om att Stefan jobbar sent ikväll oxå!;-)
Jag,soffan och filmen-såg även att det fanns Kvar en liten skvätt vin i botten av flaskan i kylskåpet:-D
Det är ju suveränt!!!!!

Thiffi kommer hem på söndag.
Inte riktigt vad jag hade räknat med i planeringen.Men så kan det vara:-)
Saknar ju min häst oxå:-)
Å Formosa kommer ju döööö av glädje!
Ska höra med syster hur vi skulle göra med sadeln...!:-)
Just nu känns det lite tungt...Juni månad tillhör en av årets värsta...
Men hon brukar inte vara omöjlig:-)
Mat till dom är oxå fixat!
Efter semestern får dom gå ned till betet och äta gräs!!!!Lycka för dom!

Onsdag idag...två dagar kvar till midsommar:-)
Lite festligheter och övernattning i Hobbert!
Hittade en hundbur igår på nätet.BILLIGASTE hittills...så slog till på den.
Stefan och jag har vänt ut och in på det där med bur...dubbel eller enkel?!
Men fick bli en dubbelbur....annars försvinner poängen med att kunna öppna bagageluckan.
Blir nog sketa bra,OM den passar.... Vi har mätt och jämfört,mätt lite till-så borde INTE vara några probs!!!
MEEEN....som regel säger vi:Hej och välkommen till Hultquists....:-/

Tar sikte för en lugn eftermiddag.
Lina ritar och Joel kör med sin traktor.
Full av adrenalin och på riktigt bra humör:-)
Ciao!

Open art i Örebro...denna bild hade en kompis lagt upp på insta...Jag rynkar ögonbrynen och tänker:VA i helvete????
Konstverk???
Tycker mer det är bedrövelse,och kan skrämma livet ur ta mig sjutton vem som helst....:-O

YES!

Sandaler till Lina!Fan...jag hade velat haft ett par likadana SJÄLV!:-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards