Alla inlägg den 22 juli 2015

Av Måna - 22 juli 2015 21:19

vi är hemma igen.
Hemma på Stickninge.
Det känns sisådär...
Att leva tillsammans i en plåtburk,till att komma tillbaka till vardagen...blä!!!

Blir alltid nere när vi kommer hem från semestern.
Man ser fram emot den så mycket,försöker njuta och få ut så mycket som möjligt av den...sen vips vaps är den slut:-/
Och det är förvånansvärt hur FORT man kommer tillbaka till vardagen igen:-O

Väl hemma är livet i kaos...
Saker å grejer överallt.saker kvar i husvagnen,lite in kånkat i huset.
Det man behöver bäst är inte på plats och tvättberg allanidalen!!!!
Börja med tvätten.
3 maskiner och sedan vänta på tork.
Kan ta 3 maskiner imorgon förhoppningsvis.
Kylskåpet är tomt....och lite enstaka varit finns i Hobbert.

Igår kväll smet jag ned till Fjugesta.
Drack kaffe och prata med Lena.
Vad GLAD jag är att ha en sån fin vän i mitt liv!!!
HAHAHA!Det blev mycket skratt och var på riktigt bra humör när jag åkte hem:-)Tack:-)

Idag har Lina och Joel varit konstant i luven på varandra...
Hur kan man slåss så mycket?!:-(
Hur kan man retas så mycket?
Jösses....

Inte mycket text av värde idag...
Ska alldeles strax gå å lägga mig,samla kraft för en ny dag imorgon:-)

Fyndat idag för 100:-!!!!yes!:-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards