Alla inlägg den 3 augusti 2015

Av Måna - 3 augusti 2015 10:20

hunden.
Dalmatinern.
ELSA.
Fiser dom vedervärdigaste fisarna EVER!!!
Kan inte beskriva denna vidriga odör som kommer som en grön dimma och halv som halvt däckar en...
Och det låter...som en förvarning på vad som komma skall(!)
Jösses!!!

Vi vaknar upp till en cp-morgon!
4/4 i familjen är på dålig humör...Det brukar ju bara vara JAG som bidrar med den faktorn här i huset.
Men idag har INGEN vaknat på rött sida Tångeråsa....
Joel hade bestämt sig för att hans mamma skulle ta upp honom,INTE hans pappa...
Hans mamma låg någonstans under en hög av täcken och kuddar och försökte gömma sig för den startande dagen....(och lukten från hell...)
Sen var dagen lixom gjord för lilleman...:-/
Lina är Lina och tyckte att denna morgon var en perfekt morgon att jävlas...med allt...med alla!
Hua hua!

Solen har fått fatt på karta och kompass denna dag och letat sig till Tångeråsa!
Woop woop!!!Det är ju ett kärt återseende om man säger så!
Vi kan ju faktiskt spendera tid ute idag:-)
Kanske skulle ta och tvätta bilen oxå:-)
Dammsuga ännu bättre i xc90'n...
Planerna gror som ett nysatt frö!!!;-D

Skall under dagen "hämta hem" Lollo och Leotine från sjön.
Betes säsongen för små tjejerna är över:-(
Leotine har börjat klia sig....
Hon behöver stå inne några nätter och smörjas.Inte ha tillgång till alla dessa träd.
Att slänga på henne eksemtäcket vet jag inte om det funkar så bra denna pissiga sommar:-/
Men kvar där nere kan hon INTE stå...ALLTID är det nått!

Har lite saker å fixa med under veckan.
Måste ta mig i kragen och åka till Ica maxi.
Jag måste till axfood.
Jag ska till systemet.
Jag behöver bli av med Joel under mina inköp....
Att besöka glasbanken med två galna och vilda barn står INTE på min planerings lista....
Det andra KAN funka,KAN funka...
Vi får se vad dagarna erbjuder!

Tror att vi styrt upp planeringen inför Lördagen rätt bra!
60 års festen närmar sig nu;-)
Jag tror det blir bra,skit bra!Ska själv bara komma in i rätt stämning oxå...:-D

Nu skall vi dra igång på denna måndag.
I försök att ta det rätt lugnt idag ändå.
Ciao!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards