Alla inlägg den 20 augusti 2015

Av Måna - 20 augusti 2015 23:14

fredags morgon!!!
Ingen klocka som ringer:-)

Idag har jag varit precis lika lat som igår!
Dock,satte jag mig och sydde det trasiga hästtäcket;-) En reva som inte behöver bli större:-)
Jag köpte det trasigt...knasigt kanske du tycker-MEN,det satans täcket går inte att få tag på!!!!!
För 170:- inkl frakt,gjorde inte en repa på 1 dm så mycket:-)
Den är nu lagad,och jag behöver inte använda mina sy-kunskaper på bra länge;-D

Kidsen har badat även idag.
Snäll mamma idag som fyllde med varm vatten;-)
Nakenfisarna plaskade i timmar.
Å många timmar ute i värmen blev det:-)
Man får vara otroligt glad för det.
Och ju finare väder,ju fortare går trösken:-)

Nu väntar min absoluta favorit möbel-sängen:-)
Längtar efter den i samma stund som vi skiljs åt på morgonen...;-D

Imorgon fredag,Lina har bestämt tacos!
På lördag har jag bjudit in mig själv till Mam's och Papi på grillspett!!!woohoo!!!
Det är inte så att vi gör det hemma-aldrig faktiskt.
Å det är inte heller så att det är min favorit mat.
MEN...grillspett hemma hos Mam's och Papi är nått alldeles för jävla BRA!!!Har alltid älskat det <3
Å blir långt ifrån samma hemma:-)

Hoppas på att fröken Elsa kan ta natten med ro.
Det är löp tider i detta hus,och Elsas hjärnceller tar lixom semester:-O
Riktigt jobbig blir hon... Kan inte komma till ro,far runt som en dåre i huset och skäller för minsta lilla:-/

Har även fått in en måttligt irriterande fluga i sovrummet...
Denne kommer att DÖ innan jag slår igen dom gröna!
Hatar flugor,avskyr flugor...vidriga är dom!!!
Å efter att jag köpte och läste boken 1001 rysliga fakta,kan jag INTE stoppa något i munnen som en fluga suttit på!
Sjukt?
Ja...men om du läst själv...skulle du förstå//Bruden med konstiga manier....;-D

Kaffe med grannen!

Av Måna - 20 augusti 2015 07:57

jag är inte direkt något fans av väckar-klockan...
Nää...jag mer hatar den:-/
Den smått irriterande signalen,som väcker upp en när man sover som allra,allra bäst.
Spelar heller ingen roll vilken melodi man än väljer...den blir irriterande ändå.

Igår eftermiddag var jag så där jävla lat.
Satt på mitt arsele,drack för mycket kaffe och hade inga som hellst planer på att göra något vettigt.
Visst...fyllde poolen och kidsen hade grymt kul,så min totala lathet jämnade ut sig med att dom hade roligt:-)

Börjat läsa fjärde greys boken.
Ja...jo...den duger gott.Det visas inte ett skit på tv'n iaf....

Lina är iväg till dagis.
Jag sitter,en stund till...iaf tills kaffet är slut i muggen.
Joel kastar bilar i köket.
Elsa och Nicki väntar på frukost.
Vi har inget,inget alls på planerings listan för dagen...

Antar,eller hoppas att dimman spricker upp i ännu en dag med sol.
Fyller väl upp poolen igen och äntrar en sol pose till min blek-vita kropp...som ger ett gott bevis på sommaren brist på sol!(fattar inte hur ungarna kan vara så bruna!!!)

Tröska muttrar mellan ljudet av ett DÅN från torken...
Jupp...det ÄR höst nu.

Leotine och Lollo!

Formosa!(Thifany i horisonten;-) )

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards