Alla inlägg den 8 september 2015

Av Måna - 8 september 2015 20:36

Björn Rosenström...jag behöver dig!!!
Idag...just nu,så fucking mycket.
Jag går sönder.
Du vet hans låt?
När han sjunger om ont i magen,musen...WHAT ever,om en kopp choklad-för HAN,HAN vet vad man behöver EN gång i månaden...
Mensvärken från HELL är här...mensvärk...låter vidrigt egentligen!Och varför heter det så?Det borde heta ägglossningvärk!
Ägglossning...HAHAHA...blir inget ligga här inte,jag har snart ingen svank kvar.
Nej...jag kommer snart ha tagit till sågen,och kapat av den jäveln:-/
Jag har inte smärttröskel...jag tål,inte hur mycket som hellst-men bra nära!
Men just nu...just här i soffan hade jag behövt honom,Björn Rosenström!
PLEASE!!!!Kom hit,till mig,stoppa om mig i en varm filt,ge mig en kopp choklad och pussa mig på pannan;-)
Jag dööör...jag lovar!!!!;-(

Och på tal om smärta...har jag en finne i örat,I ÖRAT!!!
Det strålar smärta,ut från örat över hela kinden...
Försökte få Lina att ta hål på den idag.
Hon gick lös med en pincett i mitt öra,jag skrek och Joel höll min hand...öhh...ja,det var precis så det gick till!
Hon fick inte hål på den.Hon sa åt mig att inte skrika så,Joel var mycket orolig....
Stefan får ta och operera detta....
Med kniv,nål,sax eller vad som hellst!!!Bara skiten försvinner!!!

Du förstår,hur synd det är om mig va???
Och Stefan jobbar...jobbar sent...;-(

Men dagen har varit bra.Har lyssnat genom E-rotic's låtar och känt mig som typ 14 igen...:-D
(Bra kompensation till Björn Rosenström lixom,är ju oftast samma ämne) Att man kan bli så salig av låtar,att då mycket kommer upp i huvudet på en:-) HAHAHA!

Vi började greja i stallet,jag och ungarna.
Men det ville verkligen jävlas idag...!
Och jag hade till å med flyttat med mig radion idag OCH en termos kaffe.
Men jag slant,drog ena knogen i en träplanka,fick en sticka i skrapet och blev frustrerad...nej,jag vart IRRITERAD.
Så vi avbröt...innan allt gick åt pipsvängen...:-)
Joel följde med Stefan i traktorn och Lina följde med farfar hem.
Helt.ensam
Drack kaffe med grannen,helt själv.
Helt själv...i 10 korta minutrar...Sen kom Joel tillbaka OCH Lina,dock följde då Joel med farmor hem-som kom med Lina:-)
Jag hade behövt en timma ensam idag...minst...

Snart väntar den ljuvligt sköna,underbara sängen!
Lovar....den ÄR efterlängtad!!!

Tack snälla grann-tant!

Det är iaf choklad...fast utan Björn Rosenström...

Av Måna - 8 september 2015 14:34

VARJE dag!

Skillnaden mellan dig,som jobbar-och mig...är att du åker iväg till ditt jobb,och du kommer hem från jobbet.
Det gör inte jag,jag lämnar inte mitt jobb...någonsin:-)

Linas kläder.
Varje kväll,ligger det minst ett par byxor,en klänning och en tröja på stolen...

Varje dag,MINST två jackor kastade på bänken...oftast även en tröja oxå...

Det finns ingen som kan stänga sin låda efter sig...:-)

Det finns ingen som kan ställa tillbaka skorna... :-)

Yes...vi HAR tvättkorgar,5 stycken faktiskt.

Det man tar fram,lämnar man på plats...

Nedanför trappen ligger det,flera gånger om dagen en skrälldus med leksaker...

Eller så har någon fickparkerat med traktorn...

Eller dumpat plånboken i ett fönster...

Speglar är till för att kladda och slicka på...

5 tvättkorgar var det...

Å leksaker lite här...och lite där....

Å matlagning....

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards