Direktlänk till inlägg 26 november 2015

Kära tomten,på förlossningen och vi som är oense...

Av Måna - 26 november 2015 21:02

Kära tomten,jag har funderat på detta med julklappar.
Och har sett en jätte fin popcorn maskin som jag skulle vilja ha...har alltid velat ha en popcorn maskin:-) Fast då måste man väl ha sånna här pappers behållare oxå va???
Fast...har iof inte hört så goda rykten om dessa maskiner,som att saltet bara ramlar av pga icke existerande fett?
Om det är så,vill jag nog inte ha en sån:-/
Sen såg jag en sån här maskin som man gör typ "tortilla pizza" i...Den verkar oxå spännande,även om man inte kommer använda den så mycket mera än en gång...
Och ja just!!!En tefal skulle inte heller vara så dumt...jaa...ni vet,den här nya fritesen med bara 1 msk olja i användandet:-)
Ja!!!En tefal önskar jag mig,kära tomten:-)
Jag ska se till och fixa det till mig själv;-)

Den manliga förkylningen håller hårt i sig.
Nu har även mitt högra öga svullnat och ögonlocket är alldeles rött...yeah?!
Jag lovar och svär:Skulle hellre ligga på förlossningen och klämma ut en unge ÄN DETTA!!!!
Jag avlider!!!
Morgonen är som allra värst...när man vaknar och inser att näsan är tvär korkad,och det som tagit sig ned i halsen under natten ska UT...och sen,släpper korken i näsan som en påslagen vattenkran.
Huvudvärken dundrar så att ögonen vill ploppa ut!!!!
Det finns ingen ork alls:-/
Håret är direkt livlöst och det svullna ögat hindrar från smink...ser allmänt över jävlig ut(!!!)

Vi som är liiiite oense just nu...drabbade samman även idag.
Vi har varit redigt osams i en vecka imorgon nu....:-@
Jag kan inte begripa...
Men så fort det är dags för att hämta Lina,då jävlar drar han igång-den där magen...;-(
Idag skulle jag handla lite innan,lämnade Joel hemma med Stefan och åkte.
Fick sitta kvar i bilen i 5 minuter,för att se OM jag skulle våga handla.
Men idag gick det... Jag kunde handla,under vilda protester,kunde hämta Lina samt stressa hem!
Jag fuckar ur på den här magen nu,fifan vad trött jag ÄR på den;-(

Nu är det prio ett att krypa till sängs:-)
Hoppas,hoppas,HOPPAS,att jag mår liiiite bättre imorgon:-)

Ny målat kök:-)

Å så var staken i köket framme oxå:-)
Den här ljusstaken är jag väldigt kär i:-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Måna - 20 augusti 2023 08:51

Igår firade vi här hemma. I veckan fick jag godkänd F-skatt, så nu har jag min enskilda firma! Blev lite nervös faktiskt? nu då lixom? Vad händer nu? Det är ju ganska stort ändå. Även om jag har svårt att lägga utrymmet åt sidan så måste jag gö...

Av Måna - 12 augusti 2023 18:59


Äntligen välbehövlig SOL! Varmt och skönt här nere hela dagen. Passade även ypperligt bra eftersom vi rev tältet idag och satte upp det lilla tältet. Det var större än jag förväntat mig? så bara på plus. Så mesta delen av dagen har gått åt att p...

Av Måna - 8 augusti 2023 16:24

Hade lovat ungarna att vi idag skulle åka till Marieberg. Jag kan bara erkänna att jag hatar det. Jag är inte alls imponerad av det stället längre? tycker mest att det är krimskrams. En gång i tiden var Marieberg bra. Sen det där med att handla k...

Av Måna - 1 augusti 2023 20:52

Vi packade ihop och åkte hemåt, jag och J, i onsdags. Han hade hemlängtan och jag hade sagt att det var han som bestämde när vi skulle åka hem! Väl hemma efter dryga 3 veckor borta väntar en hel del tvätt,en hel del avsaknad av mat i kylskåpet och ...

Av Måna - 25 juli 2023 10:28


Vi stannar en dag till? och kanske ännu flera dagar? vi får se helt enkelt. Idag kommer J?s kompis hit så det lovar upp lite granna för honom. Dom har gått om varandra lite granna i sommar-tyvärr! Hon har varit här när vi inte har varit här och vis...

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards