Alla inlägg den 9 december 2015

Av Måna - 9 december 2015 07:40

Ja...klockan ringde alldeles för tidigt idag enligt mitt tycke.Som alltid iof...
Som en full raggare tog jag mig upp.
Tänk dig en vilt protesterande galning med en stor silvertejps bit över munnen...
Så lät jag.
Det enda jag fick ur mig,var oigenkännande läten...
Stefan tittade på mig,skakade på huvudet och lämnade grovköket.
Det första jag säger på morgonen (oftast) är "Elsa".
När jag måste ropa på henne innan vi går ned för backen mot stallet.

Stefan var tvungen å åka tidigt idag,
Jag hann med en mugg kaffe i tystnaden innan herr humör vaknade,kom nedstampande för trappan med bestämda dunk,dunk,dunk...
Ja...att Joel har humör går ju fan inte att missa.Och att HAN visar sitt missnöje över ditten och datten går heller INTE att missa!
Jösses... 2/2 med detta humör!!!
VEM har dom fått det ifrån....?! Ha.ha.ha

Idag LURAR jag unge 2.
Det är onsdag och hon ska till dagis,tror hon!
Jag har inte talat om för henne att det blir en ledig dag (hon kommer bli skit arg) körde ju ihop sig lite...
Och vet vad?Tror du inte att hon sover ÄN???07:37....
Så är det...när dom ska iväg-då får man minsann väcka dom.Vid lediga dagar,är dom uppe och väcker tuppen!
Men idag...idag är hon lurad och sover alltså fortfarande!!!!

Verkar aldrig bli ljust här idag.
Det är Beck-svart fortfarande...?! Brukar ju iaf vara rätt ljust vid 08...
Hum....
Vi tar en till mugg kaffe på det här!;-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards