Alla inlägg den 15 december 2015

Av Måna - 15 december 2015 20:44

Den här dagen försvann,i ett rasande tempo!
Förvisso är det jäkligt skönt när dagarna innehåller lite tempo:-)
Den började med en otrolig seghet nere i stallet och jag funderar på om det kan varit att jag fick för mycket avgaser i skallen???
Måtte den där rör nissen komma och göra klart det sista!:-)
När vi väl kommit in,jag och Joel försvann dagen tills typ nu?!

Å till frisören idag:-)
Jag som har längtat!
Men min ide om slingor,blev inte av?!
Som vanligt...när jag tar mig tid att åka till frisören-ser jag deras min när dom tar tag i mitt hår.:-D Den här ogillande minen om en "hår misshandlare".;-)
Ja...jag vet OM det.
Samtidigt som man sitter i DEN stolen...känner man sig som världens fulaste...ja!Precis som i en provhytt lixom,det DÄR ljuset!!!!!hua hua!!!!
Frisören,hade en heeelt annan ide om mitt hår:-)
Och eftersom det är hennes jobb-litar jag på henne!Hon KAN ju lixom hår.
Resultatet blev inte alls vad jag tänkt mig idag,men helt klart nöjd!
Nu ska jag försöka hålla mig borta...från "min" svarta färg...kanske inte vill ha tillbaka hela min naturliga hårfärg...men vill inte heller vara på slut destinationen-svart!
När du hamnar på svart,tar det stopp där,man kan inte göra ett skit!!!:-/
Och känslan när man går ut därifrån,åh,hela håret känns bara så sjukt underbart!!!!
Vi tackar för det här besöket och tar det lugnt med experimenterande ett tag och återkommer närmare våren,om inte tidigare:-)
Förresten,är det bara jag som fryser som en tok hos frissan???
På vägen hem,tog jag en latte och lussebulle på macken:-)
Smarrigt värre!!!
December är lussebullarnas månad,och jag kan lova-jag skulle kunna äta 5 om dagen!jag ÄLSKAR lussebullar!!!!;-)

Jag överväger att åka och handla imorgon.Behöver nästan det,samt att jag skulle behöva köpa mig den där plattången!
Fick ju presentkort när jag fyllde:-)
Min plattång har till å med börjat flaga färg på plattorna(!!!)
Den har gjort sitt kan man säga....
Men det är två affärer som skulle behövas besökas....och vet inte om tiden räcker till det:-/
Mmm....vi får fundera på saken tills imorgon:-)

Hittade ett gammalt kort:-) Från dalmatiner träffen förra sommaren:-)

Hästtäcken i all ära,men när ska hästägaren själv köpa nya vantar?;-)

Dagens post.
Skrämmer mig att människor sitter och läser det där och går på skiten!:-@
Jag läste lite,om kor och gris,där har jag lite insikt.Å vilket JÄVLA påhitt,rent ut sagt!Vad fan vet dom?-ingenting!!!
Å detta lägger dom i människors postlådor...rena skära lögner,som folk TROR på!!!
Jösses!!!!

Dagens väder...HADE kunnat varit bättre...:-/
Ja...hästarna vill IN!

Den där värmaren,den var skön den:-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards