Alla inlägg den 26 december 2015

Av Måna - 26 december 2015 14:13

Imorse undrade jag lite fint,om det inte var läge nu att plocka undan julen?!
Nej...det var tydligen inte okey(!)
Så vi får dras med den ett tag till;-)

I 2 dagar har vi firat jul.
Ett stycken julfirande med mina föräldrar å syskon m respektive och ungar.
Och ett stycken julfirande med Stefans föräldrar och morbror.
En härlig jul:-)
Men det är ändå "påfrestande"...lite stressigt,barnens förväntan och vi ska inte tala om all denna mat som ätits!!!!!hjälp....det blir full rulle från morgon till kväll:-)
Julfirande X2 är julbord x2:-) och idag har vi intagit lite rester...
Men hjälp vad gott!
Igår fick vi den godaste skinkfrestelsen EVER!!!! Jösses,satan i gatan vad god den VAR,trodde jag skulle dö...av för mycket mat intag;-)

Idag,tar vi en lugn stund.
Har varit fullt upp i 2 dagar.
Nu varvar vi ned lite,jaa...jag och Stefan då;-) och samlar nya tag!
Lina och Joel har fullt upp med sina julklappar...så låter det så vara:-)
Eller dom HADE fullt upp....

Nya friska tag mot nyår och år 2016!
Å allt kan väl bara bli bättre och bättre;-)
Länge har jag funderat ang en sak här på bloggen... Och det gäller bilder som jag lägger ut.Har bestämt...att hädan efter INTE lägga ut några mer bilder på Lina och Joel.
Har hållt mig från det ett tag nu iaf...och fortsätter med det.
Det är tråkigt,för barnen är mitt liv.
Men får så vara... Lite av personliga åsikter,tankar och funderingar....
Hänvisar till mitt instagram: Scaniatrollet :-)

Nu...började en film på tv och heeeela familjen inkl dogs har krupit ned i soffan<3


Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards