Alla inlägg den 2 januari 2016

Av Måna - 2 januari 2016 21:36

Jag tänkte,som alla andra,skriva en resumé av året.
Men nää...jag orkar inte;-) Varför?Allt finns ju ändå här!:-)
Och just idag...kommer jag heller inte på så mycket att skriva...

Nytt år,nya tag,ett fantastiskt år framför oss:-)
Tillsammans med älskling.<3
Tillsammans med dom underbaraste ungarna i världen.<3
Tillsammans med mina älskade djur.<3
Ett nytt år,med miljoner möjligheter.
Ett nytt år,med skratt och tårar.

Vi har stängt några dörrar...avslutat kapitel...
Men nya kommer att öppnas:-)
Vänner som visat sig vara icke-vänner.
Men även nya människor kommer att komma in i livet:-)

Årets nyårslöfte,hade gärna varit att lägga undan allt godis.
Men jag har redan brutit det;-) Och man ska fan inte gå genom livet och pinas;-)
Så... Mitt nyårslöfte för år 2016 får bli:Ta ingen skit.
Nej... Säga ifrån,stoppa och visa att vissa saker inte är okey.
Man ska inte matas,tillåta allt och aldrig säga ifrån.
Man måste få sätta ned foten ibland.

Nu drar vi igång 2016:-)
Tillsammans är vi starka och jag känner på mig,att det kommer bli ett toppen år;-)




Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards