Alla inlägg den 10 mars 2016

Av Måna - 10 mars 2016 21:34

Haha...vi som tuggar kött för glatta livet,fick just en 55 kg's leverans med kött:-O
Det kom sig lite hastigt och lustigt,så fick besked 17:30 att köttet skulle komma ikväll...
Men,det löste sig;-) Nu får vi fan inte in en enda liten ynka räka i någon av frysarna:-P
Men kött har vi så vi klarar oss läääänge:-)
Tack SiS!:-)

Solen har ju bara varit så sjukt underbar idag!
Sååå värmande och härlig.
Om man stod mot väggen,blundade hårt-kunde man nästan tro att det var vår.Det värmde hela ansiktet och fåglarna kvittrade som galningar:-)
Och om jag tittar mig i spegeln,har jag säkert fått någon/några nya fräknar:-)
Å i rabatten växer snödropparna för fullt nu.
Snälla,snälla,snälla...lite vår?!Skulle vara så underbart,härligt och välbehövligt:-)
Det är snart bara en månad kvar,tills vi får tillträde till säsongsplatsen...
Det känns lite nervöst,pirrigt och förväntansfullt;-)
Sen vet vi inte om vi är på plats den 15:onde april.
DET beror ju helt på vädergudarna.
Är så förväntansfulla för den här sommaren,på Öland;-)

Hela veckan har lixom gått-i en rasande fart som vanligt.
Tis-Tors är dagar som knappt existerar längre,POFF så är dom 3 dagarna bara borta:-O
Stefan har varit borta två kvällar på möte,han har haft möte två dagar inne i stan och idag hade han snubbar hemma och likaså imorgon.
Det händer fullt med grejor här hemma:-)
Planering,investering och snart sätts första spadtaget i marken.
Förändring här hemma,det har jag lixom fått vänja mig vid...skulle inte bli förvånad om jag en dag inte har något utsikt från köksfönstret längre;-)
Man vet ALDRIG....!
Förändringarnas tid är här-och allt kan bara bli bättre:-)

Mmm.... Idag har det bleve möe kaffe....:-O

När gps'en på telefonen ballar ur....HÄR,bor jag;-) HAHAHA!

LOVELY!!!! Det är som kärlek i munnen.... BAH!!!!Blir aldrig bra till sommaren:-/

Åh... Du Thifany <3

[Bild]

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards